Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, January 10, 2011

..::Ana Raffali::..

ohooooiiiii.....tetiba aje kan. sejak2 ana menang AJL semalam keyword ana raffali aje yg aku jumpe...
pada sapa yang tak kenal Ana Raffali lagi * ade ke yang x kenal??? meh kite berkenalan sikit la...


nama sebenar dia ialah Ana Nur Hidayah Mohd Raffali . 
Bermula dengan hobi bermain gitar, Ana mula berjinak menulis lagu sebagai cara meluahkan perasaannya ketika menuntut di Universiti Teknologi Mara (UiTM) Shah Alam dalam jurusan Pendidikan Inggeris Sebagai Bahasa Kedua (TESL).

Sejak daripada itu, dia turut melibatkan diri dalam pelbagai persembahan di gig kecil dan memuat naik rakaman nyanyiannya di laman sesawang YouTube.
Dari situ, komposer terkenal Aidit Alfian menonton rakaman nyanyiannya dan tertarik untuk mengambilnya sebagai penyanyi pertama di bawah syarikat rakamannya, Aidit Alfian Records. 
Malah Aidit turut menyertai Ana membuat persembahan gig atas jemputan Universiti Teknologi Mara (UiTM).
Kehadiran gadis yang terkenal dengan identiti mengadakan persembahan dengan mengenakan baju kurung atau berkebaya bersama gitar akustik itu turut disokong oleh kumpulan The Marhaens.
baju kurung pun cantik ape..cuba korang gtaw artis ane yg perform pakai baju kurung, kebaya, masa raya 2 lain cerita la kan.....Ana Raffali sorang aje....kalo korang tanye tak rimas ke pakai baju kurung, aku agi rimas nengok artis pakai dress  meleret2 bagai....baju kurung better kot...simple...
sumber :mstar

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers