Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, January 11, 2011

Memoir of my friends

Ni semua komen dan status lama kat Fb arwah kawan aku..aku cuma mau simpan aje...
fesbuk kan da xleh buka k 15 Mac ni**heee konon je alasan

aku sedih bila baca status Arwah kawan aku....status ni di post pada november...macam dia dah tau aje...
mungkin ni semua kebetulan....suratan dan kebetulan..




arwah memang sorang yang sangat hepi...baik ngan kawan2... break ngan boyfriend siap wat video clip lagi...
happy walaupun ngah sakit....berat mata memandang berat lagi bahu memikul....
Ajal dan Maut ditangan tuhan.....
sedekahkan Al Fatihah Untuk Arwah Kawan saya...
doakan dia semoga ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman...
AMIN




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers