Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, January 25, 2011

''Saya Nak Tukar Header Saya!!''


Ngah BW terjumpe la satu contest yang mencairkan hati aku cam coklat yang dipanaskan...uhuuuu....contest header tu....phewiiit.....MSN Onion Emoticons

syarat die...x susah mane pun..xyah susah2 nak tagged orang bagai...banner pun tuan tanah kate xyah letak...tapi aku kan degil.MSN Onion Emoticons..aku nk letak gak...i dont care...pas 2 isi 2 servey yg tuan tanah tnye..
ape soklan die???? 
sabar2

 i) Dari Siapa anda tahu tentang contest ini ? :
dari cikreenatan...jumpe ngah jalan tadi...Onion Emoticon Set

  ii) Kenapa mahu tukar header anda ? :
kenape??? nengok la blog ku...tiada header yang cantek2 T___T..gambar pun  x letak, dulu ade la letak gmbo posing bagai...pas 2 dah remove daOnion Emoticon

  '' Saya suka kalau header blog saya di tukar kerana saya tiada header yang comel. MSN Onion Icons
kalau dapat header yang baru MSN Onion Icons
boleh la saya berlagak ngan kawan-kawan saya Onion Icons


okeh...bereh...hahahahhahha..
pe korang nak join gak???? tak payah la ok..t tipis harapan aku nak menang...
SILA JANGAN KLIK LINK INI...KORANG X YAH SIBUK2 NAK JOIN

3 comments:

Mama Zharfan said...

good luck yer

kalau sudi, nak mintak tlg u vote me(sblm midnite tonite)

tlg vote utk MZ!

admin said...

good luck ye :)
terima kasih kerana men'join'kan diri :)

admin said...

Update pasal kontest , kontest dah tamat .

http://www.abdulfarique.com/2011/01/keputusan-peraduan-maka-pemenangnya.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers