Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, March 3, 2014

MEGA PACG 2014 PUTRAJAYA

Event ni berlangsung pada 15 Februari yang lepas..
gigih la aku mengikut encik suami pergi...
aku sebenarnya memang suka bab2 autoshow ni...
dulu masa belum kahwin aku selalu g maeps
sebab ada autoshow ngan driftt..
menggila aku mengikut kakak aku g sane setiap sabtu...
tapi minat aku setakat tengok aje...
kalau nama nak perabis duit untuk kereta tu, maaf tu bukan aku...
nak beli handphone pun aku kedekut...

sebab ini cerita konvoi-konvoi kita pakai ayat rempit2 sikit...
berbalik pada cerita konvoi2 ni
encik suami join kelab kereta PPOC
so untuk event ni diorang semua berkonvoi la ramai2 ke putrajaya...
pagi-pagi lagi dah kejut aku bangun suruh siap2
berkumpul awal katenye...
hangin betul aku waktu hujung minggu macam ni orang kacau...
tapi hangin2 pun kelam kabut jugak aku bersiap...

so gerak tu terus ke Pullman Putrajaya pasal crew2 dia tunggu kat sane gerak sama2
bagi t-shirt, bagi sticker pada crew2 
sticker rasmi event

pung pang pung pang dekat pukul 10 jugak gerak...
aku yang kelaparan dalam kereta bengkek aje....
Encik Suami dah sediakan bekal kat aku, tapi tak boleh nak makan ko...sebab nak terkucil...
nak g toilet dah tak boleh keluar g mana2 sebab kereta kena blok depan belakang , kiri, kanan
ko mampu nak g mane2 macam gini...ini masa belum ramai yang datang..tak salah aku sampai 3 line kereta parking kot... tak salah aku la....aku kan duduk mengkejung dalam kereta tak keluar2... semua lelaki , 2 3 orang je perempuan..nak angkat2 kening pun payah apatah lagi nak menegur...


last2 bergerak jugak la crew2 PPOC ke presint 3 ke 2 alaaaa...depan istana kehakiman...
sampai sane memang aku g toilet dulu...
Lepas tu diorang bergambar pe semua dengan banner,dengan kereta pe semua
terus buat aktiviti bebas...
alaaaaa..... aktiviti bebas ni yang malas ko tau
jap2 lagi mesti mengantuk...
aku xde geng...laki aku tak pe..bersepah geng kelab....
kesian jugak sebab aku ikut dia hari tu ,sudahnye dia terpaksa mengekor je mane aku pergi...dah x boleh huha-huha dengan kawan2...
kawan-kawan dia ok la ( i guess) 
i ols aje xde kawan2...
nak tegur2 orang malu .. (ptuiiih)

malas type panjang-panjang silakan tengok gambar 

putihnye kulit iols.....ingat nubis2 photog..pencahayaan itu penting..INGAT pencahayaan....

saya suka spongebob...dari dulu, kini dan selamanya....rasa macam nak duduk kat kereta ni aje...



hye tawan-tawan..ini suami saya... 







minah tersebut saya kenal, walaubagaimana pun 2 orang lelaki tersebut tidak lah saya mengenalinya...

sekian laporan lintas lansung dari saya

1 comment:

Zura said...

waaa gigih sheyla usung perut dia kt tengah2 panas tuh ya.. hahaahah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers