Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, March 26, 2014

Expo Baby di PICC


semalam kan last day expo baby kat PICC...
beria la aku g terjah...
tapi hampa...
x banyak booth pun...pusing x sampai 5 minit dah habis...
serius x sampai 5 minit....eh..ke 10 minit...
grab la 2 3 barang jugak sebab encik suami beria nk membeli
siap ugut aku lagi...
nanti dah last2 minit dia malas nk g shopping dah...
yela....die pun dengan excitednye pilih 2 3 barang, 
macam tilam ,bantal pe semua
dengan towel baby 2 helai
kerja aku pilih colour aje, bila aku pilih dia tak setuju...fineeeeeee 
hoihhhhh kemain suka lagi die...
ntah kenape aku asyik nak ambik pink aje..padahal aku bukan suka pink sangat pun...
adekah ini tandanya baby gegurl......?????

8 comments:

Sheila Salim said...

Assalamualaikum. hehe pink? rasanya instinct seorang ibu betul. ehhee

aziazib said...

HAAH .. XBEST KAN. SY PERGI HARI PERTAMA.. BIASA2 JER

HyRoSSa NeNy said...

good la if gugurl.. meh join anak aku bia die bes fwenssss... hahaha

fazrulnoor said...

kalau pink tu. mmg tanda. sebab boy x suka pink

Unknown said...

@sheila ~ wasalam...tu la..tapi x sure gak..kang sekali keluar boboy..tapi tu la asyik nk amik pink aje

@azi ~ tu la pasal...xbesar mne pn

@hyrossa neny~ hoih anak ko gegurl ke??? boleh dah beli baju ropol2..reben2..boleh hntr sekolah sme2..suh kawan ngan ank ko jela senang

@fazrulnoor~ ehhhh sape kate laki x suke pink..ade tau laki suke pink

OKje said...

kadang tu kalau dah banyak sangat memang rambang mata hehe nak pilih pun bingung......

HyRoSSa NeNy said...

haaaa.... bg kawan ngan anak aku... kehkehkeh...aku tak dan jemput..ko jmput anak ko...ambik anak aku skali... ecececece ;p

ikot pade scan hrtu gugurl.. in sha Allah.. ;)

Unknown said...

@neny ~ halaa..ko dah boleh berangan pilih name , beli skirt dah la kan..aku je la...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers