Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, March 31, 2014

Kasut


aku rasa perempuan ni sinonim dengan perasaan suka beli banyak kasut...
ade 2 3 orang kawan2 aku yang memang suka sangat membeli kasut
setiap baju mesti ada kasut yg macthing
macam aku ni, baju pink ke, merah ke purple ke biru ke, 
aku pakai je kasut yang ada 
ntah aku tak paham

aku betul2 tak reti nak beli banyak2 kasut
paling banyak kasut dalam koleksi aku adalah 3 pasang...
tu time kasut kaler2 harga 20 hengget tu tengah top

aku selalu kalau g kedai kasut tu mate terus melilau mencari...
tapi bila dah test hati berbelah bagi pulak..
tengok kasut orang, alahai cantiknye..tapi xberani nak pakai pulak.. 
cantik kan kasut nana ni...

skang ade 2 pasang beli masa bujang2 dulu kat primevera..
tapi itupun aku pakai sepasang je bawak ke hulu ke hilir,
dah rupe sampan dah kasut aku tu tapi tetap aku pakai
ke pasar malam, ke office, ke kedai 
ikut Encik Suami g masuk ladang tempat keje die pun aku pakai kasut tu T__T
hari ni tetiba terfikir nak cari kasut baru sebab kasut aku dah berambu ramba dah...
daif betul aku tengok kasut aku skang...

korang ade tak yang macam aku...
tak pandai beli kasut banyak2...
T__T

pstt** jumaat baru dengar berita abang sepupu aku eksiden dekat area gua musang,
anak dia yang bongsu umur 8 bulan , meninggal...mohon korang sedekahkan Al-Fatihah... semoga abang sepupu aku dan wife dan anak dia umur 2 tahun tak salah aku cepat sembuh dan tabah...aku nak call mak saudara aku, tanya pasal ni pun xsampai ati, benda baru lagi jadi , aku tak reti nak comfortkan orang .. 

4 comments:

Luqman Zakaria said...

ade kawan perempuan sy nih..memang suka sgt2 beli kasut..yup suke beli jer..pakainye idok..sekali kalau tgk kasut die..boleh bukak kedai kasut lah..haha

Sheila Salim said...

Assalamualaikum awak.. Innalillahiwainnailaihiraji'un… sedihnya dengar baby meninggal dunia. yang lain cedera parah juga ke? Allahurabbi. semoga semuanya selamat ya awak... pasal kasut tu, sheila suka beli tapi tak pakai. hmm sekarang stick dengan sandal satu je. yang lain simpan dalam stor. singgah menabung colgate sini~~~

NurulAinEddihar said...

Assalamualaikum awak .. huu kita pernah cemtu . . ada banyak tapi pakai tu je . . sampai kopak tapak dia . . and pernah jugak . . terjadi . . bila nak keluar je "hmm tak ada kasut nak pakai" haha . . macam kelakar je bila diingatkan balik .. alhamdulillah . sekarang nak beli . . beli hitam je. so macthing lah nak pakai dengan pape baju . . huhu . . dulu memang suka sangat tumit tinggi . . masa bujang bujang lah . bila dah nikah . . lagilah dah pregnant ni . . terus lekat dengan sandal . . sedap je nak berjalan . paling best bila nak berlari . . huu laju semacam . . xD

NurulAinEddihar said...

Al-Fatihah :') takziah untuk awk :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers