Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, February 3, 2012

Khairul Fahmi Che Mat putus cinta dengan Dahlia Teck angkara gadis baru bernama Leuniey



Tak habis dengan pelbagai kontroversi, kali ini Khairul Fahmi Che Mat atau mesra dengan panggilan Apex sekali lagi dituduh bercinta dengan gadis lain.
Kali ini lebih panas dan lebih hangat, menurut sumber yang telah membuat akaun Twitter bernama @MahsiH2 telah menghebahkan pelbagai cerita mengenai Apex di laman Twitter-nya sejak semalam. Antara tuduhan yang dibuat ialah Apex telah memutuskan hubungan dengan Dahlia Teck dan kini bercinta dengan seorang gadis bernama Leuniey.
Difahamkan gadis bernama Leuniey ini adalah tunangan orang dan selepas dua minggu bertunang, Leuniey telah memutuskan ikatan suci ini semata-mata hanya untuk mencurahkan kasih sayangnya kepada penjaga gol paling macho Malaysia, Apex.



Update Terbaru
Dari komen yang kami terima dari pembaca, seorang pembaca bernama Thanatos telah memberitahu bahawa Leuniey sebenarnya telah putus tunang selepas 1 bulan dan ia disebabkan masalah peribadi.
DEAR OHBULAN,
minta maaf ye saye nih ade kenal jugak family leuniey.HARAP MAKLUM SETAHU SAYA LEUNIEY NI BUKAN BERTUNANG SELAMA 2 MINGGU,TTPI PUTUS TUNANG SLPAS 1 BULAN,DAN MSLH PERIBADI..SOO STOP BULLSHITTING HER,I KNOW HER FAMILY BACKGROUND.tq
Oh, 1 bulan rupanya, 2 minggu tambah 2 minggu, cukuplah 1 bulan. Masalah peribadi? Bukankah isu ini memang sudah termasuk dalam masalah peribadi? Atau ada yang lebih peribadi dari isu ini ke? Hairan hairan.
sumber : oh bulan


1 comment:

fyzalife said...

awak berminat nk sponser blog fyza kn ? le email kt fyza x .. aqua_gurly02@yahoo.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers