Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Saturday, February 4, 2012

Jatuh Cinta Lagi dengan nikon


minggu -minggu lepas kot lepas makan dekat ani sup kat bangunan mara tu g singgah pertama jap...pasal kawan aku nak cari len cap untuk kamera J1... aku pernah tengok kamera ni dekat blog totinx kot kalau tak silap...berkenan la jugak tapi sebab kaler die pink nampak macam mainan punye pulak...sekali hari tu g pertama try usha V1 dulu....ohhhh terjatuh cintanya dengan V1 tapi masalahnye V1 cume ade 2 kaler.....putih ngan hitam...

tapi J1 ade macam-macam kaler...kaler merah tu smart giler....terus jatuh cinta dekat nikon J1 selepas nikon D3100 aku telah di dajalkan oleh kawan2 abang aku...cisssss...lelaki ni ngan kawan-kawan tak kedekut ...bagi aje kawan pinjam dengan selambe nye..tapi kalau perempuan tapi tak semua la, agak kedekut sikit la sebab ye la nak dapat tu bukannye senang... ribu-ribu ooooo...... kite jage leklok orang lain tak jage t rosak sape nk tanggung...jadi kesimpulannya perempuan ni bukan kedekut cuma sayang barang aje...

panjang tol pengenalan kan...malas r nak type panjang-panjang...sila layankan mata kamu semua pada J1 kaler merah ni...Smart ooooo......aku memang nak rembat J1 walopon aku minat V1...sebab V1 tadek kaler merah...huahuahua

tunggu rege die turun ag sikit baru nak sambar





leleh tak ???leleh tak??? aku nak beli ni...kompem....
tapi kena kumpul wet dulu...hahahhaa

8 comments:

Shiema Sufian said...

Semua dah nak guna nikon kan. Syiokkklah, beli untuk kepuasan hati. for sure tak menyesal.

Nurulchumel said...

dah follow blog neh!
sy jatuh hati pd canon!

Aziera Adenan said...

salam kak, iera nak mintak tolong sponser contest iera boleh? kalau tak boleh pon takpe. apa pon ty

Cik Eiyra said...

ye sy buat GA . bulan 3 ni .
maklumat lanjut : http://rasacintasaya.blogspot.com

Anonymous said...

Nak jugakkk T-T

teratai said...

saya guna yg poket je...tp si hubby guna yg nikon!

AnakPakZohar said...

saye pon dok usha camera ni .. tapi still lum mampoo nak miliki.. huhu...

Unknown said...

@shiema sufian
bukan nikon je..semua kamera pun ok..tapi kite ag prefer nikon...sebab ade banyak kaler yg fancy2...hihi

@nurulchumel
canon pun ok what... :) thank kamu

@aziera adenan
sponsor contest bile punye dik???

@ci eiyra
ok..t kite terjah

@yasmin aris
aishhhhh.....tuan tanah pun x dapek ag ni...hahahaha

@ teratai
yg poket lagi sng nk pakai kan... alaa....nk jugak yang ni...hahhahaa ngade2 tak...

@yad'z
kite senasib la...ngah ngumpul duit la skang..kite lumbe sape dapat beli dulu...kihkihkih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers