Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, February 9, 2012

Dang suria nak lawan kila fairy


isnin hari tu ade budak balik umah gitau aku...

budak tersebut : weh ko tengok tak iklan rancangan ape ntah...dang suria... 
tooo diaaaa... dia punya suntik kalah kila fairy.....
aku : iklan rancangan ape???
budak tersebut : ntah aku tak ingat tapi dia punya muka abes berubah abes....botox kot...
kawan budak tersebut : ntah makin tak cantik..dulu cantik sikit kot...

aku blur la...aku x nampak ag muka dang suria yang terbaru ni..tetibe tadi bukak OHBULAN terbaca la artikel ni,  katenye biadap....
oh itu nanti bace..tengok muke dulu..



Dang Suria yang kini muncul dengan wajah baru ala Angelina Jolie telah dikritik hebat oleh penonton program On Air gara-gara keceluparannya mengkritik rupa paras dan fizikal peserta rancangan tersebut. On Air merupakan sebuah rancangan kendalian Aznil Nawawi dimana ia menfokuskan pencarian penganti dalam bidang pengacaraan.
Kata-kata peribadi Dang Suria terhadap peserta tersebut telah dianggap biadap oleh penonton kerana ia secara tidak langsung telah menjatuhkan maruah individu berkenaan. Kenyataan spontan berbunyi, “Memang budak tu tak handsome langsung, saya rasa penonton akan tukar channel sebab benci tengok muka budak tu tak handsome, sorryla dia mmg tak layak” juga disifatkan sebagai terlalu angkuh untuk dikeluarkan oleh seorang selebriti yang dikenali ramai.
Menurut email seorang penonton kepada OHBULAN, “Kenapa tiba-tiba rupa tu penting sangat sampai nak direct maki fizikal orang lain? Ingat, yang gemuk atau hodoh tu ciptaan Tuhan juga! Pada saya, kalau nak komen orang pun biarlah berpada-pada, jangan sampai menjatuhkan maruah orang lain!”
Dang Suria turut menerima respon daripada penonton yang mempersoalkan perubahan wajahnya. Dang Suria telah didakwa mengamalkan suntikan Botox, terutamanya di bahagian bibir. Kata penonton tadi, Dang Suria tak perlu tabur komen bersifat menghina, sedangkan diri sendiri pun penuh dengan suntikan sana-sini.
Haih, macam-macam dunia ni!

hoiiiih..sentap tau...len kali wat program letak kat syarat tu siap2... mesti hensem/cantik... jangan letak berpewatakan menarik semate-mate...

baik layan gambar kila fairy



4 comments:

Unknown said...

kata-kata sama buruk dengan mulut botoxnye gerrrr. jelas hodoh! rupa asal lagi lawa

sueada said...

jom join http://suhadarazman.blogspot.com/2012/02/little-ribbon-give-away.html

Anonymous said...

I love kila fairy

Anonymous said...

I love kils fairy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers