Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, January 30, 2012

Tau tak kat mana nak bagi baju-baju lama, tapi masih elok dan boleh dipakai la


aku nak pindah rumah dalam minggu ni, so semalam masa pack barang baru perasan banyak baju2 yang masih elok tapi aku dah tak pakai, ada yang dah tak muat, ada yang memang tak nak pakai lagi, jeans pun ada la 2 3 helai dah x muat , korang2 tau tak kat mane aku nak bagi baju2 ni, nak buang sayang lak....sebab masih elok... bukan aku je..kawan aku pun ade gak baju2 yang die nak bagi jugak...sebab baju2 tu semua masih elok...

aku pernah tengok ada pusat komuniti ape ntah untuk derma baju tapi dah tak ingat kat mana la.... try google ari ni tapi tenet prob lak..banyak sangkut2 la..access denied la... google problem la... 

kalau boleh nak area lembah klang saje, sebab tak de transport la nk g jauh2...hehe

1 comment:

Unknown said...

wah murahnya hati. lebih elok memberi dari buang kan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers