Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, January 6, 2012

Mimpi orang pakaikan Rantai Emas


aku tak reti nak terangkan exactly macam mana mimpi aku semalam.. tapi ape yang dapat aku simpulkan adik aku pakaikan rantai emas pada aku..rantai tu kecik tapi bila aku pakai die jadi tebal dan besar...sampai aku jadi geli sebab die jadi besar dah macam ular......so macam biase la aku cari makne mimpi2 tu la..bukan bermakna aku taksub ke ape...hahahhaa jangan salah faham..aku cume nak tahu maksudnye...percaye atau tak tu lain kire..yang penting kite semua tahu tu Allah punya kuasa..

banyak yang aku cari dan lain-lain maksudnye...meh aku kumpulkan semua kat sini ..


Mimpi Barang Perhiasan
Mimpi emas di tangan wanita , ia bermakna mendapat keselesaan dan kegembiraan
Alhamdulillah..amin
mimpi wanita memakai rantai, bermakna wanita tersebut hidupnya akan sejahtera di dunia dan akhirat
Alhamdulillah..amin
mimpi diberi perhiasan bermakna akan diberi harta dan anak
Alhamdulillah..amin

Mimpikan emas.
Bererti anda akan menghadapi kesejahteraan hidup atau kekayaan.
Alhamdulillah..amin

Mimpi pakai kalung atau seseorang memberi kalung.
Ertinya anda akan mempunyai suami yang tulus hati dan berbudi pekerti yang baik
sekali.
Alhamdulillah...ini rezeki..amin

pstt ** semua yang elok2..alhamdulillah kalau betul ada rezeki yang macam ni untuk aku..amin.... diperkenankanlah...

7 comments:

EnciK AxixOu said...

sy mimpi bunuh orng . keesokanny dpt dwet bnyk..

Unknown said...

@encik axixou

mak aih...agaknye oarng yg dibunuh tu pun mimpi benda same...tu yg die kasi dwet awal2 tu..hahaha seram oo

HyRoSSa NeNy said...

alhamdulillah...lau ade rezeki lebih agih2 kat aku sket... huhuhuh

dudu dhiyA said...

spe adik tu? sye ke adk kamo yg somel memakaikan rantai tu? adk yg tlong pkai xdpat ape2 ke?

Unknown said...

@dudu

dak ziah la...sape ag..murah ati beno die nk bagi rantai...somel ke???puiii

Unknown said...

Mimpi seorg wanita baki rantai kaki emas

Anonymous said...

Mimpi selepas nikah suami pakaikan gelang kaki emas

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers