Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, January 25, 2012

Selepas saya dapatkan rawatan di pusat bla...bla...bla..... rambut saya gugur dan kepala botak!!!!!! dem yu pusat bla...bla..bla....

selalu tak korang baca paper orang komplain bagai nak rak contoh macam ni

#saya dah sepuluh kali makan kat sini, rupenye dapor die kotor!!!!! 

#Kilang pembuat tepung tu sangat kotor

#mee segera sekian2 di dapati menggunakan logo halal pelesu

#saya bayar beribu kat pusat pelansingan badan tapi badan saya tak langsing2<--Jadah !! ni kuat makan tu pasal x lansing

#saya makan kat bla...bla..bla..harga mahal tapi makanan taraf gerai tepi jalan....

selalu kan kuar paper benda2 macm ni..tapi yang selalu jugak paper tak mention pun pasal nama tempat ke name restoren ke name klinik ke....memang tak kan sebut langsung...aku ase sakit ati nau kalo baca.. 
macam tadi bace pasal ayam berbulu salut tepung..cerita bagai nak rak tapi sebut salah sebuah restoren aje..derrrr...mane la pembaca ni nak tau mane satu restoren nye...terkial2 kami para pembaca ni nak teka...

hari tu aku baca pasal sorang hamba ni g buat rawatan rambut pas tu sebulan wat duit abes ribu2 tapi rambut tetap gugur dan kepala dah semakin botak..tapi die sebut si polan ni buat rawatan di salah sebuah pusat rawatan rambut yang terkenal aje... gile ape salah sebuah ...setahu aku yang terkenal yun nam....tapi aku nengok ramai je berjaya wat rawatan dengan yun nam...jadi pusat rawatan manakah itu?? kalo shampoo bawang yang ade gambar jackie chan tu macam mustahil pulak...korang penah tengok tak ? rupe shampoo bawang???? hahaha kelako kan name die....hahaha 

aku bukan ape, risau gak ade orang lain yang terkena..kan lebih afdal kalo letak je name sedebok kat situ....haaaaa kan senang.....ke takut kena  saman..tapi masalahnye dah tempat tu yang memang masalah so dah jadi tanggung jawab media la bagitau kat orang ramai.... ni cerite semua belit2...puiiii



2 comments:

dudu dhiyA said...

sye telah menerima rawatan rambut (errrr... actually rebonding rambut) di salah sebuah saloon di padng tengku,kL a.k.a kuala lipis pahang ! damn! nme kedai xtw tp yg penting i tw kedai tu~ satu2nye salon kat area berek kedai mkan tu.. okeyh! slepas mnerime rawatn la knonnye~ agk2 smngu lepas tu, rmbut sye ggur dan sye trpkse mnjd minah rempit bak kate k.dhia~ aish. sO, tu la mslh sye.. ngEeeee~

Unknown said...

bhahahhaa...aku tau kejadian itewww.... tu la g wat ambut tak ajak kakak mu yg shun ni...hahahaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers