Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, January 30, 2012

Begitulah awan nano, nano,nano,nano,nano,nano,nanooooooo


Nak cerita pasal AJL semalam la sikit -sikit...sikit-sikit aje pasal dah banyk orang update sal AJL kan...
kalo nak tau sebelum AJL berlangsung name hafiz memang x pernah terlintas kat kepala aku untuk menang, tapi akhirnye die menang jugak..tahniah untuk kemenangan itu...

memula kan video klip die dulu yang keluar, lepas tu baru hafiz bangun tapi lampu tak bukak lagi, time tu automatik terus aku tergelak pasal aku teringat kat johan raja lawak...bhaaahhahaa...

pas tu baju die memang sempio abes, dalam banyak-banyak retis die sorang aje la x yah perabis duit ribu-ribu kat baju....sudah jimat di situ... 

kalau die menang kategori persembahan terbaik malam tadi memang artis lain makan ati la rasenye...dorang sewa baju ribu2, dengan prop bagai last2 tak menang persembahan terbaik....huuuuuuu......

penangan AJL ni panasnye sampai ke ofis.. tadi pagi mase aku nk g thumb print aku dengar cerite sorang "kakak" ni...

"kakak 1 = saya tengok menangis2 la... baru la kite faham erti sebenar...
kakak 2 aku tak dengar sangat ape die cakap
kakak 1 = ye la..tengok sebak betul, menangis2 la saya tengok...memang betul2 menyentuh hati
kakak 2 aku still x dgr die cakap ape...

 aku yakin ni mesti cerita pasal hal-hal agama ke, pasal ibu bapa ke, pasal pengajaran ke pasal kakak 1 tu memang beria cerita sal sebak, sal perihal menyentuh hati, sal baru faham makna sebenar...
last2 mase aku nak keluar dari pintu office tu aku terdengar

kakak 1= tu la dulu dengar je awan nano, awan nano tapi tak faham maksud die, eeee sebak tol la hati saya 

aku = Onion Icon

2 comments:

Shiema Sufian said...

shiema pun tak faham jugak lagu tuhhh (: erm, tapi shiema suka sangaaaat lagu tuh (:

HyRoSSa NeNy said...

aku pon mule2 tak paha... n sampai skrg pon tak paham... tapi aku eh... hermantino tu mmg bapak apis ke hape?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers