Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, April 25, 2011

sesi berbasikal

 kesinambungan dari entry sunset di Sabak bernam.... ni adalah sesi sebelum itu..hahaha berbasikal ke pantai... sebelum nak ke pantai de bermacam2 dugaan..contoh lembu2 dikiri dan kanan jalan pandang aku dengan kereknye...lembu dikiri pura2 makan rumput bila beskal aku nak lalu je die cam dah ready nk sondol...lembu tersebut berselindung disebalik ikatan tali yang aku tak sure sama ada berikat atau tak. brader2 kat sane asyik ngorat2... hahhahaha...ok tipu =,=''
 muke puas.....
 
aku tak sure pe jenis posingkan ini

 sape ntah  ni


 muncung itu perlu

ehhh...mane gambar aku??? <--- monolog beliau dalam ati...
hahaha pic ko tadek 
hahahhahaha
motif entry ...
saje nak bagi beliau jeles
sekian terima kasih

2 comments:

scha_imal87 said...

2gu la aku nek ferrari nnt..

Unknown said...

@scha ~ eh..eh...okey aku tunggu..hahahahha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers