Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, April 5, 2011

Panas Gile!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ke aku sorang je yang rasa?????

serius aku rasa sangat2 panas 2 3 hari ni....nak kate aku sorang je yang rasa panas kawan aku pun alami rasa yang sama.... ahaaaaa nak kate tak biase ngan cuace kl asenye aku duk cameron baru je 3 hari...gile mengada badan aku ni terus tak tahan panas....cameron je kot...xde la sejuk mane ... tapi serius la memang membahang gile rasanya.... ke lapisan ozon kat dunia ni da semakin menipis???? mungkin jugak la kot dengan perangai manusia yang tak berapa semenggah zaman skang ni yang x jage alam sekitar sampai earth hour pun nak dijadikan isu..... semalam lepas mandi berjam2 pun aku still berpeluh....arggghhhhhh panasnya dunia!!!!!!!!
macam mana la agaknya panas kat "sana" nanti T_____T insap kejap....


ase nak mandi kat sini je ....

2 comments:

lianalovekhairi said...

dulu musim hujan...sekarang nie dah masuk musim panas agaknya..Tido pun berpeluh2x, huhuhu.....Kalau malam2x tido tu, kipas kena on maxsimum..

Unknown said...

hahaha..kalo mandi kat situ, alamatnye beku la..hehehhe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers