Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, November 4, 2014

Kisah dongeng Phea bersama botol syusyunye...


Before ni aku pernah cerita pasal Anak Solehah aku tak nak botol kan...
Alhamdulillah hantar bila dah hantar pengasuh nak aje Phea hisap botol..
agaknye sebab terpaksa sangat kot...
dia nak botol tomme tippie
akhirnyaaaaa....

hari ni jugak anak aku dah minum susu formula
huwaaaaa sedey....

tapi tetap aku bekal kan EBM untuk BS 
BS guna EBM dulu bagi kat Phea
Habis EBM dia bagi FM pulak


hamboiiiiii siap pegang botol sendiri...
time mak ada ngada kan kau anak
tak nak botol bagai....





5 comments:

Mummy MM said...

Wah, besarnya botol dye. Heheh.

Klik untuk baca entry terkini saya > Q & A : Yang Mana Satu Idaman Kalbu

Nastyna said...

Ha tu dia dah minum ebm guna botol, ok sangat la tu, tak perlu la fm. apapun... yang penting dia kenyang dan mndapat yang secukupnya dan kekal sihat cerdas kan.

Puan Kutu said...

sama macam anak sy afia,smp kesudah takmau botol..baby klu dh terpaksa lapar sgt baru mau hisap kan

Puan Kutu said...

sama macam anak sy afia,smp kesudah takmau botol..baby klu dh terpaksa lapar sgt baru mau hisap kan

nini said...

bila sendiri pandai plak kannnn

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers