Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, November 19, 2014

Kecik - kecik tak nak bedung kan

Anak solehah aku Sophea masa kecik2 memang suka sangat bedung...
Diam jeee......
masuk umur sebulan dah start tak nak bedung...
bedung je mengamuk..asal mengamuk je mesti sebab bedung...
so lepas pada tu aku dah tak bedung dah...

tapi hantar kat BS ..BS selalu cerite dia bedungkan anak aku..
aku pun iyekan aje la...
pagi sabtu baru ni, Phea xnak tido2
menguap dah 10 kali dah...
mulut bising ajak borak....
puas aku dodoi
tak tidoooo jugak..
last2 aku teringat BS dia cakap
kalau nk tidokan Phea dia bedung
sebab lena sikit tidonye
aku pun ambik kain batik mak aku
lipat2 bedung
nahhhhhhhhhhhhhhhhhh


kemain suka lagi kena bedung....


5 minit pas tu tido...
Allah anak......kalau ibu tau dah lame ibu bedung 

3 comments:

Fiza Aizzawa said...

budak sekarang mmg tak suke bedung.. tp bedung tu yg buat baby selesa sebenarnya..

Najib Ariyan Ali Basha said...

ohhhh dia rindu kat nenek dia rupanya... nak bau nenek tu baru tido... sweetnya...

sweetie said...

Arwah mak dulu pun buat gitu juga masa jaga anak yang sulung. Tido baby lebih lama dan nyenyak...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers