Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, October 10, 2013

Ugh...weight in


semalam g timbang berat badan, alang2 adik aku g klinik ..
bila tengok berat
...ok berat bertambah "as expected"
Nothing really surprising, I guess, since  aku dari pagi sampai ke malam membawak ke pagi balik aku kelaparan

bila otak aku set nak diet
automatik perut aku bagi signal lapar
kelaparan
time tu macam-macam pulak tekak ni nak makan
owhhh sedapnye burger tu
ohmaiii jagung rebus
alololoolooo cutenye udang2 dalam mee goreng tu

begitu....

okey bulan depan start berherbalife balik




3 comments:

Unknown said...

Salam kenal...hehe,tak nak jadik budak busuk sbb tu komen...hihi gurau je.saya follow blog ni okey...kalau sudi singgah blog saya ye.. Http://mylovekasih.blogspot.com

Puan Kutu said...

nak diet ni semangat kena kental..klu kental tak perlu supplemen..lagi bagus senam n kontrol makan..sbb benda supplemen ni semua klu dh stop makan ssh nak maintain..tp klu rasa perlu n mampu ok jer!hehe

Unknown said...

@nurul lai~ hehe..ok mekasih singgah

@puan kutu ~ sy memang mkn herbalife kalo nk turunkan berat...sebab kenyang sikit...tak payah berlapar sgt... senm tu dh tentu..tapi pendapat puan kutu pun betul jugak... tak perlu suplement bagai utk kurus...yg ptg senam tu...control makan payah sikit sye ni..huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers