Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, October 2, 2013

Kurang 5 Minit je untuk check




*kurang 5 minit tu, kalau korang test lebih 5 minit ko jeling doktor yang ada kat situ...sambil hentak2 kaki...
tapi jangan pulak ko expect datang klinik 5 minit siap..ko ingat ko menteri besar Sarawak??? kena tunggu turn bhai...

lagi satu consultation fee klinik ni adalah yang termurah diantara klinik2 lain...jumpa doktor pun kena bayar ko tau...klinik2 yang pernah aku pergi biasanya 10 pling murah, plg mahal yang aku pergi 90 hengget kot tak salah...ni pergi jumpe pakar mata..tiap kali jumpe pakar, tiap kali jugak poket aku kokak... klinik ni paling murah so far ...so idok la aku g klinik dapat panadol pun kena bayar sampai tahap boleh dapat 2  SET LUNCH KFC 
thumbs up untuk Klinik As-Salam...






3 comments:

dee said...

okey. nanti aku try

HyRoSSa NeNy said...

aku penah g sni cella...tapi masuk2 je kat kaunter dftr tu..dpt layanan out...mcm nak taknak je layan aku...gile sombong...aku terus kua... siyes...

Unknown said...

@neny ~ yeke??? kong ajo..nanti aku kasi report pd doktor tersebut..kong ajo betul die layan ko mcm tu...hahha knp ko x sound aje terus..sound tepek aje la..bagi diorang rasa sikit..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers