Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, October 24, 2013

Halia disangka kunyit


cerita dah basi dan berkulat-kulat...
tapi still la aku nak story dalam blog jugak
since encik suami suka beli daging 
aku pun teringin la nak makan gulai lemak daging 
hari-hari makan sup aku pun boring jugak kan
perut pun makin buncit sebab hari-hari makan sup
petang balik kerja terus g pasar dekat putrajaya ni

tengah cari-cari barang
aku tanya la encik suami
"kunyit ade lagi tak kat rumah kita???"

dengan penuh confodent laki aku jawab "ade la...kan abg baru beli...banyak pulak tu..."

begitu jawapan dia...maka aku redhoo...letak balik kunyit...
sampai rumah
aku keluar kn daging, 
aku cari kunyit tak jumpa...
aku tanya encik suami , rupanya halia tu dia ingat kunyit..
haihhhhh

terpaksa la aku redhooo masak gulai lemak daging guna kunyit serbuk

this is kunyit
this is halia



psss** laki aku bukan x knl kunyit tau..cuma dia ingatkn yang dia beli hari tu kunyit...kena terangkan siap2..kang korang tu salah faham...

4 comments:

MissButterfly said...

Alahai, confuse lah tu kot. Hehe

Unknown said...

@miss ~ haah..confuse..tapi time jawab kemain kompiden lagi..huhu

Nastyna said...

Bisa berlaku.. hahaha kami masa kecik dulu slelau salah belikan kalau my mom pesan, itu mmg kes tak tau yg mana apa.

Puan Kutu said...

ala kunyit n halia tu lebih kurang je rupanya.haha sy kt rumah ni tak pernah beli kunyit hidup,belasah je yg serbuk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers