Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, October 28, 2013

Mamak Story

Cerita lama, zaman bujang lagi...
Aku jarang makan dekat mamak
ntah kenapa...tak kena ngan selera aku
biarpun orang kate paling syok lepak mamak
tapi aku paling tak boleh blaaa, nak makan ke minum ke ape dekat situ
kalau g  pun sebab nak makan roti canai
tapi kuah die seyes aku tak suke
aku lebih prefer roti canai brader dekat umah aku ni
perghhh dap ehhhhhhh kalau makan panas2

suatu hari tu pas follow kakak aku g basuh kereta, 
kitorang terus lepak mamak
nak makan ikan bakar sedap katenye
brader melayu jual..bukak gerai depan kedai mamak..
aku tengok mamak tu tampal kertas dekat situ 
wifi free

bagusnye mamak2 kat Malaysia ni
camni la nak tarik pelanggan
nak2 student
wifi free memang layan kan
minum segelas teh duduk 4 jam layan wifi

kakak aku pun tanya mamak tu
password ape
dengan selamba mamak tu cakap pelan2
lepas tu buat isyarat diam2
aku tanya kakak aku
pe password die
kakak aku tunjuk restoren sebelah punya signboard 
mamamia tak salah aku nama kedai die
dekat area sungai chua
kakak aku kate
"ko type sebijik2 nama restoran sebelah mamak ni"

cehhhh...rupenye wifi restoran sebelah yang mamak ni pakai...

1 comment:

Unknown said...

Wahahah... Pandai tul mamak tu curik line org eh...hihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers