Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, March 7, 2013

Serius aku teringin makan mee celup sekarang


okeh..aku baru tau mee celup ni femes kat kelantan....
aku mula-mula makan mee celup ni masa aku sekolah....
mee celup ni betul-betul kat depan sekolah aku...balik sekolah beli mee celup...
balik dari kawad beli mee celup...
mee celup kak tie time tu memang femes la....sedap gile 
skang dah lame abes sekolah... kalau aku cuti balik kampung, kak ti pun cuti gak tak bukak kedai
T___T sedih....

aku pernah makan mee celup kat sungai besi... 
tapi tak sedap macam mee celup kak tie....
huaaaa... sambil type entry ni nak dekat 10 kali gak aku telan air liur ....
teringat2 rasa die yang sedap tu.....
pehlisssss sape2 tau mee celup yang best dekat area2 bangi,kajang
sila bagitau aku....

gambar dari gugel....

kalau aku makan kan...kuah die mesti merah gile...sebab aku suka buh serbuk cili banyak2

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers