Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, March 22, 2013

40 Comment belum publish derrrrr.....


pagi-pagi bukak blog 
tengok ada 40 lebih komen yang perlu aku publishkan...
terus terfeeling gleme.....Onion Head Emoticons 29
OMG...ape patut aku buat??? patutke aku print screen sebagai bukti
dan framekan untuk dijadikan kenangan????Onion Head Emoticons 34
kahkahkah....
terus senyum sambil klik komen...
yela nak kena baca n balas satu-satu kan.....
sekali bukak....Onion Head Emoticons 11
komen mengarut-ngarut dari anon.....
erghhhhhhhh
untuk entry ketiadaan bekalan air die comment nice entry..blaaablaabla...
bukan 1 aje ok... semua komen dari anon...
cissss layu harapan aku..
senyuman dibibir terus pudarOnion Head Emoticons 2
sambil tahan perasaan aku tekan delete....
cehhhhhhhhhhhhhhhhh

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers