Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, March 12, 2013

Gigih mendownload Running Man


dulu-dulu manje sangat....
tak nak belajar macam mana nak download sendiri Running Man...
sebab apa???
sebab ade suplier 
segala cerita korea, segala variety show, segala konsert k-pop semua dak norsh ada...
Norsh la pembekal kebahagiaan kitorang, pembekal ubat melawan stress kat office..
sekarang dah pindah tempat kerja
aku dah x jumpa suplier baru...
arghhhh tension....
last2 kena belajar download sendiri
last day kat office lama
dak ain ajar aku cara download orang miskin
maksudnya download yg biasa-biasa punya...
bukan HD punya video...
walopon video yang aku donlod ni kurang kualiti punya video tapi aku tetap gigih
tengok lah Norsh/ain
aku dah boleh berdikari download sendiri Running Man
kahkahkah
aku siap register masuk forum lagi
pas ni boleh download style orang kaya...
kaki atas meja sambil download video HD punya 

3 comments:

~AkuTeTapAku~ said...

hahaha..senget!!!selamat berdikari..yakin boleh!!!miskin pon miskin la..asal bleh layan^^

~AkuTeTapAku~ said...

hahaha..senget!!!selamat berdikari la ye..yakin boleh!!!miskin pon miskin la..asal leh layan^^

Unknown said...

puih....aku try donlod cara orang kaye tak jadi..aishhhh geram tol

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers