Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, August 4, 2011

Rakyat Malaysia jadi Angry tiger

berikutan berita yang keluar semalam berkenaan isu penghinaan melalui Twitter yang dikeluarkan oleh Hidayah Shahril – isteri kepada ketua pasukan skuad Singapura, Shahril Ishak. Maka hari ni pepagi lagi dak ain suh aku tengok something yang mana hari ni memasing luahkan rasa marah pada si Hidayah ni....meh nengok screen shot ni.. Marah beno kome pada si Hidayah ni....





klik untuk besarkan..

baca ayat-ayat yang dipost dekat wall tu , aku agak terkejut jugak la..yela bulan2 pose ni ade gak ayat2 cam tu leh kuar..kalo bulan tak puasa pun rasanya tak patut..aku pun cam marah jugak la bila baca kes Hidayah dalam oh Bulan semalam... tapi takde la sampai nak maki2 bagai..mungkin aku bukan peminat bola kot..huhu..tapi yang tak bestnye bila maki si isteri korang libatkan sekali ngan si suami..kan dah x macam rimau malaya da..da macam xde semangat kesukanan..xkan kite nak jadi macam si "Isteri" tu jugak...mengata dulang paku serpih...kate kat orang kita lak lelebih

skang ni peminat bola agak beremosi yang mana siap ade page lagi untuk si Hidayah ni... dulu aku fikir cuma rakyat In*** aje yang jenis macam ni... rupanya orang kat sini pun macam ni jugak. huhuhu... apa la beza dia ngan kite... baik la kita biarkan aje safee sali yang uruskan hal tu..safee pun takmo panjangkan cerita, cuma dia mahu Hidayah mintak maaf je pada mereka...tapi kalo kite dah macam ni korang tak rasa ke benda ni akan jadi bertambah buruk....kalo sakit ati ngan Hidayah ni dan tak nak maafkan dia lebih baik kite diam aje kan...huhuhu ke aku salah... neway aku rasa seme rakyat Malaysia marah, cuma segelintir aje yang luahkan dengan cara macam ni..aku rasa la... 

ni cuma pendapat aku....ohhh citer sal bermaafan ni tetibe teringat ade sorang budak yang berlagak skiping london ngan aku... 
"heyyyy, we ol x pernah gune barang u ok!!!!'' then tetibe gune peti ais aku.. 'eh tetibe ase panas ati...kena wat entry sal peti ais lak pas ni..


5 comments:

saya_arief said...

wah..monyet spesis baru nie..
hahaha.

Anonymous said...

dalam alam maya nih kena hati2 dgn apa ja yg kita ckp..

kaizen said...

ni boleh mendatangkn kemarahan pd sumer org kot...

latest entry ST : Nisbah Lelaki-Perempuan

Hizami Li said...

adeh.
tak tahu nak komen apa.
banyakkan bersabar je la.

an nyek said...

btol2...pagi td tengok dah fan page kat fb...sume dok pakat kutuk die...takde la...mmg btol die salah...tp kita pon tak elok jgk..ngah2 ramadhan marah die...sme2 naik dosa...safee pon tak ckp pape, juz harap die mntk maaf...amirulhadi lagi relaks...tak kisah langsung...sblm nie kes khairul fahmi...pasal sis tunang die kutuk2 org klntn kt fb...menyirap jgk drah ak...sume pon kutuk kak die...aish...tengok, dah termengumpat pose2 nie

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers