Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, August 31, 2011

makcik hajjah sitt al-wuzara yang sebenarnya (final)


segala informasi disini diambil dari laman facebook gaysec dan 'pendedahan eksklusif siapa sebenarnya MHSAW'.. kepada yang tidak mengetahui mengenai MHSAW (makcik hajjah sitt al wuzara) ini, dia ini adalah rakyat malaysia yang telah murtad dan bukan itu saja, dia juga telah menghina dan mencaci kaw-kaw agama Islam.. berikut adalah cerita yang tubelawak rumuskan sepanjang sebulan mengikuti #opsramadhan bersama gaysec dan group pendedahan..

pada mulanya, pihak gaysec telah tersalah target.. pada ketika ini ramai menyangka pihak gaysec tidak bersikap profesional dan hanya sekadar 'script kiddies' pada masa yang sama telah membuat fitnah melulu ke atas arlene tan.. anda sebenarnya telah tersalah.. disebabkan propaganda ini, pihak gaysec telah mengumpul bukti yang cukup untuk membongkar rahsia makcik hajjah serta kuncu-kuncunya dan juga group-group murtad lain di malaysia..


kemudian apabila makcik hajjah berseronok kerana pihak gaysec telah tersalah target.. dia telah menulis surat cinta kepada gaysec.. hal ini juga telah mengantoi-kan dirinya kerana ada diantara rakan mereka (kuncu murtad) telah berkongsi rahsia makcik hajjah melalui email.. inilah rupa makcik seperti yang dikongsikan oleh kuncu-kuncu mereka sendiri

adlin abdul jalil 2011

kalau diperhatikan pada surat cinta untuk gaysec itu, memang sama warna kuku dia kan.. lagipun inilah rahsia yang telah dipecahkan oleh kuncu-kuncunya sendiri.. apa lagi bukti yang anda mahu? jadi siapakah gadis didalam gambar ini? berbalik kepada entry panas yang ditulis oleh 1peluru.. makcik hajjah ini sebenar-benarnya adalah adlin binti abdul jalil.. seorang rakyat malaysia beragama islam yang telah murtad juga telah menghina islam tahap kronik..

info adlin sepenuhnya

jadi sekarang ni, pihak gaysec dan group pendedahan telah menjalankan tugas mereka dengan baik.. terpulang kepada pihak berkuasa untuk mengambil tindakan.. bagaimana dengan kita? mari kita sign e-petition ni beramai-ramai untuk menunjukkan sokongan kita agar mereka-mereka ini (murtadin) dibawa ke muka pengadilan dan diberi tindakan undang-undang..


** sekiranya benar adlin abdul jalil bukanlah makcik hajjah sitt alwuzara kenapa sehingga sekarang masih belum ada laporan polis dari empunya badan ataupun wakil empunya badan?

checkmate!!  


rujukan 1 : gaysec.net
rujukan 2 : group pendedahan eksklusif




sumber : http://tubelawak.blogspot.com/2011/08/makcik-hajjah-sitt-al-wuzara-yang.html#more

4 comments:

Ce'gu JAERA said...

ahahahaha.. akhirnya terbongkar juga... tengok muka pun macam hantu..

Admin said...

Salam ukhuwah,
Salam Aidilfitri,
Salam Kemerdekaan.

Di bulan mulia, Syawal ini saya mengambil
kesempatan menyusun jari memohon maaf
kiranya ada salah dan silap yang mengguris
hati.. Salam kemaafan;

- ahsfantasy24.com.

Admin said...

Salam ukhuwah,
Salam Aidilfitri,
Salam Kemerdekaan.

Di bulan mulia, Syawal ini saya mengambil
kesempatan menyusun jari memohon maaf
kiranya ada salah dan silap yang mengguris
hati.. Salam kemaafan;

- ahsfantasy24.com.

halidaRahman said...

nak sharee ? blh takk ?

rply kat shoutbox

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers