Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Saturday, July 9, 2011

sibuk duk tutup jalan , tutup ni tutup tu

2 3 hari ni kl huru hara, betol2 susahkan ramai orang...arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....nk g sogo xleh, nk shopping kat jalan tar taboley......nk g office pun jalan tutup...pakai baju yellow2 shit taboley.............arghhhhhhhhhhhhhhhhh...ape pun taboley
ape pun taboley...................ape pun taboley..............seb baik minggu ni aku memang plan nak balik kg halaman...phewwww...xde la tekanan sgt duk kl...

perhimpunan bersih lom start pape ag tapi dah mcm2 larangan, kenape ye dorang tamoe bagi permit kat perhimpunan ni sedangkan tuntutan dorang cuma mahukan pilihan raya yang lebih telus dan adil. salah ke permintaan tu?????  hmmm kalo tengok tv, memang aku xkan dapat pape jawapan, sebab berita kat tv memang tiap2 kali pun  same..aku dah boleh hafal skrip beritA, sebab ceritanya yang sama.....naik nyampah bile asyik benda yang sama diulang2 dengan idea yang berlainan tapi modus operandi yg serupe....


out dulu nak kemas barang...

oh...aku xjoin mane2 pihak...aku cuma berharap semua pihak bekerjasama la bg memudah urusan semua orang...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers