Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, June 12, 2013

Kehidupan selepas kahwin


pagi tadi on the way pergi kerja dengar radio era, pasal kehidupan selepas rumah tangga...
aku musykil kenapa ramai orang tak ingat dia dah kahwin....
sebab aku tiap saat tak pernah lupa...
haishhhh.....
cuma ada perasaan tak percaya....
dan aku tak berapa nak ingat sangat perjalanan Majlis Kahwin aku, 
tapi aku xpernah terlupa yang aku dah kahwin....
tapi ada la kawan aku yang mengalami sindrom terlupa kahwin ni...
korang pulak???Ade ke yang tak ingat diri tu dah kahwin???
banyak sangat tapi entry ni.....


7 comments:

NinaAz said...

Nina kdg2 mcm xcaya dah kawin. Rasa mcm bujang jea.sb still duk umh bujang. Pjjlah katakan. Huuuuu

fazrulnoor said...

bole plak mcm tu ea

Nour Adieb said...

hee, lom kawen g :)

Shawn Razaleigh said...

kena buat majlis lagi sekali. bakar meriah balik :p

Unknown said...

ahahahaaa. lucu la soalan tu. but, sya belum kahwin and taktau mcmana perasaan tu. hehe. maybe kalau dah kawen baru ada kot..huehue

HyRoSSa NeNy said...

aku tak penah ingat aku dh kawen =p

najihah sahami said...

maybe sebab dah lama kapel, then kahwin duk jauh pulak. sampai terlupa dah jadi bini orang. hah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers