Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, June 7, 2013

Sabo aje aku dengan budak2 ni


adik aku call semalam...
aku saspek diorang buat loud speaker...
tujuan telefon, nak suruh aku amek hp free kat digi centre...
tapi serius, otak aku tak dapat nak tafsir sangat input yang diorang bagi...
pasal yang bercakap dengan aku , dak ziah...tapi suare kakak aku lagi kuat pade dak ziah...
bila suara bergabung, meletup.... makanya aku x faham sepatah haram....
jadi aku amek pendekatan...
hangguk...
ooooo....................
eaaaaa..................................
oooo eaaa????...................................
emmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm........
okkkk...nanti ko buatkan......
aku guna pendekatan ni sebab aku kat office....
malas nak cakap kuat, malas nak tanya lelebih....
kalau kat umah mau satu flat dengar suare aku saje....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers