Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Friday, June 13, 2014

tak jadi nak bagi sample ke???


Semalam aku dapat call dari mana ntah..tapi chinese la yang bercakap..
tanya aku tengah pregnant ke???
aku cakap la ye...
lepas tu die offer nak bagi sample susu
dia tanya lagi mengandung berapa bulan sekarang??
aku jawab 8 bulan lebih....
lepas tu perempuan tu macam diam...
lepas tu dia tanya pernah dapat sample susu dari mana-mana tak??
aku jawab la tak pernah (padahal pernah je dapat dari spital An-Nur tu)
lepas tu ingatkan dia nak mintak alamat la kan, kate nak hantar sample susu...
lepas tu dia kata ok lah..terima kasih puan, kita nak survey je...
pulak dah...mentang2 aku dah dekat 9 bulan, mesti dia rasa tak berbaloi nak bagi sample susu pada aku.. T__T

4 comments:

Sura Mohd said...

hehe..memang nampak sangat dia taknak bagi..sabau jelah...diarang slalu bagi yg 1st trimester...:)

Nursaila Norman said...

mcm tu pun ada? laaa..

Mrs NurulAsyraf said...


(T_T)
Macam la awak takkan pregnant lg pasni.. Sengal tol..kita pulak yg bengang..hehe..

cik mah said...

Alahai kedekutnya..bukan sampai rm10 pun bg sample susu..ish2...ada jugak mcm tu...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers