Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, June 5, 2014

Food Review di Bulgogi Brother Midvalley


Dah lama tak ke Midvalley sebenarnya, sejak2 pindah kerja dekat putrajaya ni...
pergi baru ni pun sebab nak g beli barang baby dekat baby fair midvalley...
Shopping angkut kakak aku , sebab nk mintak tolong angkut barang la kononnye..lepas tu dia request nak makan korean food... T__T kena belanja la kan dah kerah tenaga orang

aku dah pernah makan dekat dubu-dubu so kali ni kite try makan tempat lain pulak... kita makan dekat Bulgogi Brother ,terletak di tingkat 3, sama level dengan food court dalam Midvalley tu..mula-mula macam takut tak halal..aku terus tanya staff die kat depan tu... halal ke tidok...Halal katanya...Alhamdulillah moh la kita masuk... 

masuk2 terus bukak menu..harga dia boleh tahan la mahalnya kalau compare dengan dubu-dubu..tapi makan dekat dubu-dubu tak de bakar2...sini boleh grill2 daging... i loikeeee....

ni gambar depan kedainya ehsan google



lepas order dia hantar banchan atau side dish siap2... side dish dia boleh refill banyak2 kali ok...
aku suka kimchi kat sini.. rasa dia boleh tahan sedap... tapi macam biasa Encik Suami tak bagi makan banyak, cuka katanya ...... tapi kimchi tetap la refill smpai 3 4 kali...


ni kakak aku punye order... ape benda ntah namanya dah tak ingat..tapi sedap 

Encik Suami order Beef bibimbap...rasa dia boleh tahan 
(aku prefer bibimbap dekat dubu2)
Harga RM 29.90

lepas tu order unyang style bulgogi amek 400gm punya harga RM 79.90 untuk 12 pcs love2 ni...
daging die sedap.... hehehe ngah menaip ni pun kecur lagi air liur

 Encik Suami menunjukkan kepakaran guna Chopstick...aku smpai sudah tak pandai pakai chopstik... 


besh aih makan ni wrap2 dalam daun pe ntah namanya...


last sekali belanja gambar mak yong yang kembang setaman.... hahahhaa 

total bill hari tu dlm seratus lebih la..tapi puas hati makan ...kenyang..boleh refill banyak2 kali... 
next time kena pergi lagi, sebab nak try yang lain pulak..

pada korang yang teringin nak makan korean food boleh try makan dekat sini
ada 4 cawangan tak salah aku 

ni menu dia incase korang nak kira-kira bajet Menu Bulgogi Brother
website : Bulgogi Brother








2 comments:

Mrs NurulAsyraf said...

Pernah makan kat Seoul garden je yg len tak pernah..hehe..

drshikinzainal @ ekin said...

Dubu-dubu tu kat mane pulak ea? Seoul.garden katne? 3org rm100++ tu kira mahallah jugak.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers