Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, February 13, 2013

seram dowh.....


Masa wedding aku hari tu,
tengah borak-borak sambil masukkan baulu dalam plastik sekali kak long aku bukak cerita pasal lang su ir...
ngeee nak taip dalam blog pun seram rasanye....
 
aku tak ingat bila kejadian die....
* versi cerita dari sepupu aku.. tertambah terkuranng dari cerita ni harap maaf la ye.....human error (kahkahkah)
 
katenyeeee satu malam tu tiba ada bunyi benda hinggap dekat atas zink diorang,
tau tak atap zink cane???? biasa kat rumah kat kampung2 pakai....
kalau duduk kampung tapi rumah banglo , jangan nak eksyen bagitau tak kenal atap zink...memang aku lempang aje jap ag...
so mula2 diorang buat tak tau aje , ingat burung ke ape...(ko tengok positif kan fikiran orang kampung)
pas tu die kasi bunyi...bunyi die tak sama macam ponti suhaimi baba tu...bunyi die lain...
tak reti lak aku nak imitate bunyi die macam mana dalam blog ni....
tapi bunyi die sangat jauh.....pas tu siap main cakar2 zink rumah bapak saudara aku lagi....
kemain seronok die....
bapak saudara aku ni duk ketuk dinding ke ketuk lantai aku dah tak ingat....
si lang su irrrr tu mungkin rasa tercabar die cakar lagi kuat kat atap zink...
bapak saudara aku ketuk kuat lagi, lagi kuat dia balas...
kira cam berbalas ketuk mengetuk la...bapak saudara aku ketuk kat dalam umah die ketuk + cakar atas atap
aku tak ingat kot bapak saudara aku bercakap ke apa time tu...
tapi lepas tu die bangun terus ke dapor amek garam...
baca sikit2 kat garam tu terus baling ke atas...
baling dari dalam rumah la....
lepas tu terus diam...tak ada bunyi apa-apa lagi.....
 
tapi keesokan harinye jirannye bercerita umah die kena cakar jugak.
 
* aku tak tau kesahihan cerita ni.. tapi dah dengar cerita kompem2 la timbul perasaan ngeri kan....dah la rumah dekat aje ngan rumah aku...ngeeeeeeee..... harap tak akan jumpe....
 

4 comments:

nurul ezzatie zulkarnain said...

haha , pandai 'dier' main cakar-cakar . but scary jugalah ;)

btw , follow awak .

Unknown said...

@nurul~ tau xpe... yg dengar citer pun dah seram sejuk..pe lagi yang ada dalam umah tu....

wahida said...

mak aiii, mmg serammmm...

harap tak delah sampai terjumpa...boleh pengsan dibuatnya nnt...huhu...


salam, tengs drop by my blog n drop ur comment, saya follow sini terus yer...

Syazana Zainn said...

ok. serious mmg seram -_-

minta2 la tak de dan akan dapat pengalaman gini -____-

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers