Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, February 13, 2013

Kurus dengan Herbalife....

 
 
 
Dulu aku tak nak minum herbalife sebab rasa die tak sedap macam air coklat, rasa dia tak macam milo
tapi bila adik aku dah pakai dan berat badan die turun, aku jadi teruja gak la kan nak pakai...
benda sihat bukan semua sedap....
benda sedap dah sah2 tak sihat kan?????
ada sesetengah orang minum F1 shake dari herbalife ni kata sedap gile
tapi dekat tekak aku , so..so aje... adik aku kate kalau nak sedap campur soya ke, campur jus buah ke....
kahkahkah rajin sangat la ahkak die ni kan...
nak minum F1 pun suh laki aku goncang....
oleh sebab aku dah start minum herbalife ni, aku tulis semua benda yang aku makan...
walaupun setengah potong karipap
walau sebijik cekelat....
walaupun sedikit air sirap tak ada satu pun aku tinggal....
 
nanti aku share dengan korang berape berat yang aku dah kurangkan...
sebabnye aku belum timbang lagi...
timbang kat opis dah...
tapi aku rase better g timbang dengan adik aku la...
pasal sebelum consume herbalife aku guna timbang die...
nak tau result pun aku rasa better guna timbang die jugak...
nanti guna timbang lain dah lain macam lak result die kan
 
tapi aku ni kadang2 pelupa...
selalu terskip amek F1 shake tu....
kadang2 makan nasi malam...
tapi kalau aku nak makan berat aku akan amek F1 4 jam sebelum aku makan berat2...
 
selain aku minum shake f1 aku jugak amek tea mix ...
ni rupa tea mix tu.... gambar semua ihsan gugel...
 
yang ni serius aku suka...
pasal kalau minum tea mix ni
badan akan peluh2 sikit....
ok la kan bagi aku yang kurang bergerak , duduk dalam ekon , atas kerusi , selama 8 jam ni kan..
nanti aku bagitau korang ape yang aku makan, berapa berat aku turun...kehkehkeh...
ala-ala jurnal la... tapi kalau korang nak baca la..xnak baca pun tak apa...
sekadar rujukan aku dimasa akan datang aje....
 
ingat tau makan secara sihat...jangan tekankan diri sangat untuk kurus, nanti korang stress, yang penting sihat.... ye ke tidok!!!!!
 
 

2 comments:

Aimi Rahim said...

ibu saya jugak minum HERBALIFE ! :D

HanAzman said...

singgah sini nk tgk blog kita sama..hehehee..eh sy pun baru nak try herbalife ni harap tekak boleh la terima dan dpt kurus+cantik :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers