Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Tuesday, September 18, 2012

Herbalife : Pengurusan berat badan terbaik di dunia



Kata kunci carian kat blog ni merata ada keyword herbalife...aku rasa produk herbalife ni dah lama ada dan dah ramai yang tahu, aku pun dah lama tau...bagi yang tak tahu tak ape..meh kita baca sama-sama. Ingin di diingatkan okeh herbalife bukanlah produk untuk kurus semata-mata seperti kebanyakan produk lain .. produk ni datang bersama program pengurusan badan yang bersistematik la aku rasa.Herbalife ini adalah nutrien yang diperlukan oleh tubuh kita.

Tentang Herbalife
Diasaskan pada 1980, Herbalife International adalah sebuah syarikat penjagaan kesihatan terunggul yang mengkhusus dalam mempermudahkan ke arah kehidupan yang sihat.
Misi Herbalife adalah untuk mengubah kehidupan manusia dengan produk pengurusan berat badan terbaik di dunia.
Herbalife adalah merupakan nutrien yang cukup untuk keperluan tubuh kita.

Herbalife adalah yang pertama dalam membangunkan pengurusan berat badan yang paling maju, pemakanan dan produk penjagaan diri. Teknologi terkini telah digunakan dalam mencipta formula setiap keperluan - sama ada berkaitan dengan jantina, umur, ataupun bahagian khusus tubuh. Produk-produk ini diasaskan kepada kemajuan dalam sains makanan, tambahan mikronutrien, dan sains herba. Ia dicipta untuk meningkatkan kualiti hidup dan menyediakan kehidupan masa depan yang sihat.
Dengan menggabungkan alam semulajadi yang terbaik dan kemajuan sains, Herbalife adalah perintis dalam memaksimumkan kesihatan diri.

Pengurusan Berat Badan
Jika anda pernah mencuba untuk menghilangkan berat badan sebelum ini dan gagal, jangan berputus asa. Program ShapeWorks™ menggabungkan Nutrisi Selular dan kuasa protein supaya anda boleh mengawal rasa lapar anda, mengekalkan metabolisme yang sihat dan rasa bertenaga sambil anda menghilangkan kilo yang tidak dikehendaki. 

Program ShapeWorks™ mudah, senang diikuti dan enak, menawarkan semua yang anda perlukan untuk mengurangkan berat badan yang berkekalan dengan berjaya. 

Jaminan Pelanggan
Herbalife menjamin kualiti mana-mana produk keluarannya dan memperakui bahawa produk yang dikeluarkan mencapai standard kualiti kesegaran dan kesucian untuk kegunaan pelanggan.
Kami yakin para pelanggan akan pengguna akan mendapati produk ini memuaskan dalam setiap cara. Bagaimanapun, untuk apa sebab sekalipun sekiranya pelanggan tidak berpuas hati dengan mana-mana produk Herbalife yang dibeli daripada Pengedar Herbalife, pelanggan boleh meminta bayaran balik dalam masa 30 hari dari tarikh ia terima produk. Pelanggan akan diminta memulangkan produk tersebut, atau bahagian produk yamg belum digunakan kepada Pengedar yang mana produk tersebut dibeli. Pengedar mesti menawarkan kredit penuh kepada pelanggan ketika membeli produk Herbalife yang lain atau bayaran balik atas harga yang dibeli.
Jaminan ini terhad hanya kepada syarat-syarat waranti tertentu yang disertakan atau dipakejkan dengan produk tertentu dan ia terkecuali pada produk yang sengaja dirosakkan atau disalahgunakan.

Lose Weight Now, Ask Me How
Secara khususnya penggunaan Herbalife dapat membantu dalam:
1.Penurunan berat badan
2.Penambahan berat badan
3.Mengekalkan berat badan (maintain) 

Kepada yang telah menggunakan produk ini, adalah sangat dialu-alukan untuk memberi/perkongsian pengalaman anda.  Telah ramai mereka yang telah berjaya mencapai berat badan yang diingini. Untuk pertanyaan lebih lanjut
email  ctaziah@yahoo.com
 


5 comments:

Noor Atikah Ramli said...

teringin nak try benda nie T_T

Golden Rose said...

byk gak dengar pasal herbalife ni tapi blum penah cuba lagi

Ayu said...

Adik ipar YM try..:) YM tak mampu lagi..:)

azie said...

sy. sedang menggunakan herbalife..n hasilnya selama 1bulan 1minggu sy dah turun 1Okg..awesome tak?try la..anda pasti teruja dengan hasilnya..

azie said...

sy. sedang menggunakan herbalife..n hasilnya selama 1bulan 1minggu sy dah turun 1Okg..awesome tak?try la..anda pasti teruja dengan hasilnya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers