Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, July 23, 2012

Menu Bersahur




biasa2 memang aku jarang bersahur... dalam sebulan 2 boleh kire bape kali aje aku sahur...
pasalnye bila aku sahur aku akan lebih kelaparan berbanding bile aku tak sahur...
tapi untuk bulan ni insyaallah aku akan cuba bersahur...
tapi menu aku tak dak nasi..
tak dak ayaq milo ka apa ka...
paling simple

kurma ngan air masak.......
hari ni nak beli susu ....
so menu sahur untuk esok..
susu + kurma + air masak.....
bhahahhahahaaa
simple.....
itu aje nak cerite..adios

2 comments:

starzieti said...

Alahai, simplenye die bersahur. Papepun selamat berpuasa yer ! :)

Noor Atikah Ramli said...

ika pon jarang bersahur..tahun nie je rasa nk sahur full tp tadi dh terlepas sahur. hukhuk

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers