Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, July 19, 2012

Kalau kecik boleh ajar, kalau besar????



orang kata melentur buluh biar dari rebung...
nak ajar puasa kena ajar dari kecik.....
dulu2 kakak aku selalu janji sape penuhkan pose t die dapat wet raye paling banyak....
so memang semangat gile kot ko nak puase pasal nak duit banyak....
walaupun banyak hari curi2 makan....
pas tu berlakon konon2 lemah gile....

tapi last2 dapat wet same rata aje...cisssss.....
tu time aku kecik2 la.... 
kalau orang yang besar macam mana pulak erk nak ajar die puase???
mampukah encik bf aku ni nak tahan lapar n dahaga sampai petang???
macam taun2 lepas die cuba puase makan aje..tapi minum air la...
minum pun x depan kawan2 die...
tapi dia dah convert skang..... benda tu dah jadi wajib bagi die....
tapi macam mana ea nak bagi die larat tahan sampai petang????
aduinye pun.......

aku dah cakap cuba dulu puase setengah hari... xlarat berbuka la ....
hari ni puase sampai kol 3
esok sampai kol 4
esok ag sampai kol 5.

kalau tak makan aku yakin encik bf boleh tahan
tapi minum air ni aku risau tol....

tapi dia da cakap dia boleh dan akan cuba bolehkan jugak, sebab tu dah jadi tanggungjawab die... aku kena yakin dengan dia...

Insyaallah dia boleh...doakan aje yang terbaik untuk dia...amin

3 comments:

Noor Atikah Ramli said...

insyaallah dia boleh buat ! ^^

Unknown said...

@cik ~ Insyaallah..doa-doakan lah... :)

teratai said...

InsyaAllah dia mampu...inilah keindahan Islam sebenarnya!Melatih umatnya bersabar dlm segala tindakan begitu juga berpuasa..bukan hanya menahan lapar tapi melatih diri menjadi insan yg lebih baik...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers