Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, February 24, 2011

Zizan & Dira Pengacara Melodi seterusnya


Tweet @Guamalaysia menyatakan bahawa Zizan & Dira telah dipilih sebagai hos baru program Melodi. Tugas akhir Wahid & Fara Fauzana adalah pada 27 Mac di lokasi Karnival Jom Heboh Batu Kawan, Pulau Pinang manakala Zizan & Dira akan mula bergandingan sebagai pasangan hos Melodi pada 3 April 2011.


PENGACARA BARU MELODIPENGACARA BARU MELODI

Teka-teki mengenai siapakah yang bakal mengantikan tempat Wahid dan Fara Fauzana sebagai pengacara baru Melodi terjawab sudah dimana mereka yang bertuah itu ialah Zizan (Raja Lawak) dan juga Dira Abu Zahar.
So, tahniah kami ucapkan kepada Zizan dan juga Dira kerana diberi kepercayaan untuk mengacara rancangan berbentuk hiburan nombor satu Malaysia itu. Dah diberi kepercayaan tu, hopefully anda buat yang terbaik la yer.
Oh ya, untuk info anda semua, Zizan dan Dira akan mula menjadi pengacara baru Melodi berkuatkuasa pada bulan April nanti kerana kontrak Wahid dan Fara Fauzana akan tamat secara rasminya pada penghujung Mac ini.
Actually kami tak kisah pun siapa yang mengacara Melodi tu kerana apa yang penting bagi kami adalah kandungannya. Yer la, pengacara bagus bagai nak rak sekalipun tapi pengisian’nya hampeh tak best juga kan?
sumber :zon artis

oh patutla zizan ngan dira ni selalu dijemput jadi pengacara..kalo zizan memang best r..kalo dira xsure lak...papepun aku jarang layan melodi

sumber: aku lah..hoh nak sumber2 bagai

1 comment:

IFA Athirah said...

cmne lah agknye depa mngacara.hurm. http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers