Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, February 2, 2011

Saya Bangga Dengan Diri Saya


Hahahaa...ni ape ke hal ni bangge2 dengan diri sendiri ni???? Hahaaa....ade la...sebab ape dan kenape aku bangge tak perlu diberitahu.... cisss baik takyah publish entry ni..wat sakit ati je bace!!!! yela2 sibuk je nak taw...meh aku gtaw sikit.... untuk pengetahuan korang aku ni memang la spisies yang sangat susah nak bangun tido...*oh akak aku slalu kate aku ni bukan makhluk bumi...aku adlah spesimen yang terlepas dari planet mane ntah...siyes...kadang2 tu alarm henpon aku bunyi 2 3 kali pun lom tentu aku bangun..kawan aku lak yang terbangun dan dengan rela hati menutup alarm tersebut tanpe aku ketahui.....cissss..... geram tau...biar la aku sendiri yang bangun g tutup kan??? tol tak?? sape setuju ngan aku sila korek id0ng.... derrrrr..... jangan wat tol2 der...huduh perangai orang nengok...in the toilet boleh ye...

nak dijadikan cerita 2 3 hari ni kawan2 aku mencutikan diri mereka dari melakukan tugas di pejabat...tinggal lah aku terkontang kanting sendirian di rumah mahupun di ofis...so secara otomatiknye aku kene mengejutkan diri aku sendiri untuk bangun g keje...cissss...yang ni aku x bape suke.....xde butang unlike lak kat umah..lau tak memang aku klik pat ratos kali dah...so misi bermula hari ahad...malam 2 aku siap2 kunci jam bagai...pas 2 volume henpon aku dua2 aku letak volume paling tinggi...pesan kat bopren aku siap2 kol banyak2 kali sampai aku jawab enpon..cisss... memang bukan contoh isteri mithali tol la kan?? pagi di hari kejadian aku terbangun dengan sendirinye tanpe bantuan alarm henpon...tanpe bantuan kol dari bopren tanpe bantuan dari sesape...ehek...anbelibebel.....i ken belip diz!!!!!! *kembang2 lak idong aku ase...ehh ke memang semulajadi... bangun terus tutup alarm pe seme amik towel g mandi...siap2 mandi ade 4 miskol...eleh kecoh jek nak miskol2 orang, ingat xleh bangun sendiri ke??? aku pun jawab 

aku : hello
bopren : keje tak ni??? bangun cepat *nada bimbang
aku: eleh...kecoh orang da siap mandi dah pun..cittt *nada haruslah berlagak gile
bopren : eleh...
aku :heeee...malas nk ckp la...
bopren : dah g siap kang lmbat lak sampai office

tetibe je aku ase aku dah boleh kawen...kehkehkeh...sekian saje cerita pasal saya yang bangga...

psttt**** aku ni ada LBP so doktor kate kalau aku tido darah aku sgt slow...mcm mane ntah da x ingt sgt doktor ckp ape...n sebab LBP gak kdg2 kalau aku tido aku susah nak bangun.... T___T yee inilah punca utama saya susah bangun.... ohhh seronoknye kalo leh alasan ni leh dijadikan bukti yang selalunya aku bangun lambat bukan sebab aku malas bangun....

9 comments:

Ayu Rashidah @ Cik Ayu said...

itulah namanya, kalau nak seribu daya, kalau tak nak seribu dalih....hehehe...tahniah utk ko dik!

Unknown said...

@ayushida ~ hahaha..itu la pasal....maybe selame ni sebab da set dalam otak ade orang kejut so tak yah susah2 bangun sendiri..hhu

apdm said...

salam pagi khamis =)

nanti suruh beliau masuk meminang tau =)

eik`S noName said...

hehehe....die mmg gitu dh...lau kite smgat2 gile vavi nak banguh...otomatik ye jadi bgn sendiri sblm pada masanya....
esyad saje dah 4 5 kali jadi...hek4
kategori same kite...hek3

Telaga Putih said...

adiah utk anda >>> http://telagaputihworks.blogspot.com/2011/02/main-tag-1-19th-award.html

sitinuraffizza said...

feel free to join this GA: http://hanyacontestdantagged.blogspot.com/2011/02/1st-giveaway-besday-23rd.html

ftrhd said...

wuuu boleh jadi bini mithali ni.. bleh kahwin dah hehehe

Unknown said...

@sisyira ~ hahaha...x muleh die kate kene belajar bangun pagi sendiri dulu...

@eik'S ~ kan..memang cam 2 kot...hahahaha

@ Telaga Putih ~ thanks adiah....

@rapunzil~ mekasih2 akan menjoinkan diri

@fitrihadi~ ngeee...kawen..xmuleh ag...tapi kalo ade orang sponsor mang dah lame kawen

Unknown said...

whoaah.. kita serupa.. ssh nk bangun..tp, itu 10 thn yg lepas la... skrang, aku mudah tjage,.. sume sbb tips yg ustz aku bg time skolah dulu... die ckp gini "niat je nak bangun awl sok sbb nk semayang subuh..." ...aku pn test la.. maka dgn sendirinya mataku terbuka sewaktu bilal melaungkn azan subuh.. jd, aku pn bt camtu je la kalu nk bangun awl... lama2 terbiasa lak... tp,..kadang2 tu terlajak gak...mgkn sbb syaitan dengki,kencing telinga aku xnk bagi aku dgr azan subuh... laknatullah btul.. (kadang2 ade gak malas bngun nk semayang subuh...hahahahampeh)... so,.nk bngun awl.. ko cuba la tips ni... k, slamat beramal...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers