Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, August 23, 2010

peristiwa 29/07

hurmmm..walopon citer ni da lame n expired tapi still nak citer gak..tak kire la nak cakap pe pown...29.07 2 aku nyer birthday so sebagai seorang yang ade kekasih ati so mesti la kite nak celebrate dengan mereka kan..tol x??? ni bukan aku jek korang2 pun mesti ase bende yang same...nak dijadikan cite mr kekasih ni duk ja0h nun di johor ( ishkkkk sedey je aku, xleh jumpe ari2 cam dolu2) so x dapat la nak datang celebrate..aku dari siang 28 tu lagi da meragam ckp sakit pale la pe la (aiceceyh sebenarnya nak adiah besar)..die da sampai pening pale nak layan aku, die mintak maap pada aku coz x dapat nak datang aku kate x kisah pun, memang da biasa sangat sorang2 ~~ uishhhh..x dtg p0wn xpe, asalkan dapat adiah besa2 :) <--------- dialog tuan tanah dalam ati...

mlm 2 kol seblas da nantok n trus silent phone (kononnye) keesokannye nengok de 3 miskol dari die.. (aishhhhh 3 miskol je...x bersungguh2 p0wn nak wish...mencik!!!!!) so aku seharian la mogok sms ngan die... sampai kan die msg

"nape x reply msg? da benci sgt ke pada abang :( ...abg mtk maaf coz x dpt dtg " aisseyh tacing tacing lak ayat die...huh aku lagi tacing dah la kek dari die x dapat, kad x dapat, pape p0wn x dapat..uwaaaa... sob2...

then mase makcik n the pakcik  dak2 office celebrate birhday (ni memang wajib setiap kali de birthday) kak shaida bawak munge...aishhh yeye dapat munge..then bile bace kad die "abg mintk maaf" aishhh..munge sape ni???? bile mase  aku de laki? aku p0wn nak bgi munge 2 pade bos aku yg kebetulan de kat situ, seb bek kawan2 aku jerit, aishhh lau bos aku bace mamp0i aku,,, upenye2 bopren aku bg, die suh makcik dya tolong belikan...

hueee terubat cket ase marah di ati...tp munge je ke?? adiah2 lain ...huhhhhh bersyukur la kamo hai manusia...yela2.. alhamdulillah....

then semngu pas 2 dapat spongebob n patrick star..huhuhu hepi ase nak korek2 idung ase.... hahahahha tapi patrick 2 sangat muncit n koleksi spongebob dah memenuhi ruang atas tilam so patrick terpakse diletakkan lam kotak A4...hukhuk...jgn la die taw lau x mau putus usus2 aku die kerjakan....
3 kuntum je....aku tau pe maknenye "  i love you" tapi die kate mukan 3 kuntum maknenye " saya nak jimat" citttt...... ampeh..mencik!!!!!!!!! die gelak2 ..eley ingat gelak die 2 comel la 2... 

1 comment:

Anonymous said...

(✿◡‿◡) ngee~ malu den baca...

p/s: aik?? makcik nih tau majok2 gak?? xP

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers