Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, August 30, 2010

Cerita Nenek Saya

Bende ni dapat dari email membe..
nak share ngan kenkawan seme..hahahahahaha 
sangat kelakar pada aku..
mau tergolek2 bwh meja tahan gelak... 
enj0y olz


ini adalah nenek saya, Nenek saya pernah bercerita. Dia adalah seorang penari ballet sejak berusia 7 tahun


dan dia telah meraih banyak anugerah dalam pelbagai pertandingan tarian ballet. 


Tarian ballet telah menjadi pekerjaan nenek. Nenek pandai lakukan...

berdiri ... atas ibu jari...



berpusing atas angin... 


dan... mengembangkan kaki atas angin. 



Sekarang... nenek saya terlalu tua untuk menari ballet...namun
susah juga untuk menghentikannya!!..semangat ballet dalam diri nenek saya tak pernah padam

Lihatlah gambar nenek saya yang terkini... :)


errr... sungguh bersemangat kan??? 







No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers