Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Showing posts with label blogger. Show all posts
Showing posts with label blogger. Show all posts

Monday, September 7, 2015

Blogspot tukar dari .com ke .my eh???


serius aku kelambatan sikit pasal ni
pagi ni aku nak bw kat blog kawan2 tiba2 asyik la kena block
tak faham aku....
ingatkan line tingtong
sekali tengok kebanyakkan blogspot xboleh bukak...
rupanya semua dah bertukar dari .com ke .my
hailaaaaa...maknenye kena bw kat rumah la jawabnye...



Friday, June 7, 2013

Anak perempuan Irine Nadia Marcello


Sape yang tak kenal Irine Nadia Marcello???
kalau tak kenal pun tak rugi.... kalau tak kenal Rasulullah itu yang rugi.... 
aku suka baca blog die...ntah kenapa...blog fatin liyana pun aku selalu stalk..gila psiko....
abaikan..nak cerita pasal anak dia sekarang ni...
aku tau ramai baca blog die, mesti tau yang die pregnant kan???
aku terbaca log fuh.my tadi..dia post gmbr anak Irine nadia marcello...
tapi tak sure pulak aku...sebab blog irine xde update pape lagi...
gmbar ni dari instagram die kot...
maap...aku adelah orang kampung yang x guna instagram
xpe la..layan je la gmbar baby Irine yang comel lote ni....
bila turn aku agaknye :(


Blogger Irine Nadia Marcello Selamat Lahirkan Anak Perempuan | Alhamdulillah semalam tepat jam 2.46 PM bertarikh 6/6/2013 blogger terkenal Irine Nadia Marcello telah selamat melahirkan anak perempuan hasil perkahwinan dengan pasangan yang menggelarkan dirinya Vel Oliver pada 29 Jun 2012 lalu. - See more at: http://fuh.my/blogger-irine-nadia-marcello-selamat-lahirkan-anak-perempuan/#sthash.bYeqJlKv.dpuf




sumber :fuh.my

Friday, December 21, 2012

Nak tengok gambar kahwin Maria Elena lagi..........


korang jangan tanya aku, banyak lagi tak gambar kahwin Maria Elena..
gambar yang ada pun aku telah copy paste, bulat-sebulat bulatnya dari blog Hazanis tanpa kebenaran..tapi ai bagi kredit okey....hai hazanis saya dah copy paste....tak mo marah titew....

aku tengok gambar2 die tu aku cam 'eh kahwen pun wat muke biasa dia tu'
biasa kan kahwen orang wat muke ayu2 sikit...husband die pun lebih kurang aje...hahahaa 
pada korang yang nak tengok lagi meh aku bagi sikit...
semua pun copy dari gugel.....



cam shantek lak baju die ni.......nak yang niiiii plissss... oh...ok dah x sempat nak buat T__T


 bersama family hasbennye.... hahahaha aku tau sebab fatin liyana ada....




Wednesday, December 19, 2012

10 Gambar Perkahwinan Maria Elena dan Asfirdaus dari Mukhriz Latif & Udey Ismail Photography


copy paste dari http://hazanis.blogspot.com/2012/12/10-gambar-perkahwinan-maria-elena-dan.html

Tahniah kepada pasangan


Untuk lihat banyak lagi gambar dah video mereka terjah la entri sebelum ini "Majlis pernikahan Maria Elena dan Asfirdaus"& "Video sweet : Maria Elena dan Asfirdaus".


“Demi sesungguhnya Kami (Allah) telah mengutus beberapa rasul sebelum kamu dan Kami menjadikan untuk mereka isteri-isteri dan keturunan.” (Surah Al-Ra’d: 38)

yang ni aku suke...sweet

Busana pengantin yang dipakai sangat sesuai dengan Maria Elena. penuh dengan ciri muslimah. tengok sini untuk "busana pengantin & tunang". Mek cah pun dah jatuh hati. =)



Ayuh terjah page Mukhriz Latif & Udey Ismail Photography untuk melihat banyak lagi gambar yang menarik. so kepada sesiapa yang bakal berkahwin ataupun memerlukan khidmat photographer boleh la ushar page ni. mana tahu berkenan dan teringin menggunakan service diorang.


Jangan lupa bagi sokongan untuk page Mukhriz Latif & Udey Ismail Photography dan LIKE kalau korang suka hasil kerja mereka

10 Gambar Perkahwinan Maria Elena dan Asfirdaus dari Mukhriz Latif & Udey Ismail Photography


copy paste dari http://hazanis.blogspot.com/2012/12/10-gambar-perkahwinan-maria-elena-dan.html



Untuk lihat banyak lagi gambar dah video mereka terjah la entri sebelum ini "Majlis pernikahan Maria Elena dan Asfirdaus"& "Video sweet : Maria Elena dan Asfirdaus".


“Demi sesungguhnya Kami (Allah) telah mengutus beberapa rasul sebelum kamu dan Kami menjadikan untuk mereka isteri-isteri dan keturunan.” (Surah Al-Ra’d: 38)

yang ni aku suke...sweet

Busana pengantin yang dipakai sangat sesuai dengan Maria Elena. penuh dengan ciri muslimah. tengok sini untuk "busana pengantin & tunang". Mek cah pun dah jatuh hati. =)



Ayuh terjah page Mukhriz Latif & Udey Ismail Photography untuk melihat banyak lagi gambar yang menarik. so kepada sesiapa yang bakal berkahwin ataupun memerlukan khidmat photographer boleh la ushar page ni. mana tahu berkenan dan teringin menggunakan service diorang.


Jangan lupa bagi sokongan untuk page Mukhriz Latif & Udey Ismail Photography dan LIKE kalau korang suka hasil kerja mereka

Monday, May 21, 2012

Hanis Zalikha Terima Anugerah Naib Canselor UiTM



perghhhhhh.............
cukup lengkap pakej.....


SHAH ALAM - Kesibukan menulis blog peribadi dan terlibat dalam dunia seni peragaan bukan penghalang bagi Hanis Zalikha Zainal Rashid, 22, untuk menggenggam segulung diploma pada majlis Konvokesyen ke-76 Universiti Teknologi Mara (UiTM) di sini semalam.

Malahan gadis jelita yang mempunyai ketinggian 168 sentimeter itu berjaya merangkul Anugerah Naib Canselor dengan Purata Nilai Gred Kumulatif (PNGK) 3.9.

Hanis yang memperoleh Diploma Pengurusan Perniagaan berkata, anugerah tersebut merupakan pencapaian terbaiknya di institusi pengajian tinggi kerana ia tidak pernah diimpikan sebelum menjejak kaki ke UiTM Segamat, Johor.

Menurutnya, resipi kejayaannya cukup mudah dengan memberi tumpuan sepenuhnya di dalam dewan kuliah selain berbincang bersama pensyarah dan rakan-rakan bagi menyelesaikan sesuatu masalah dan bijak membahagi masa.

"Semasa di sekolah, saya tidak pernah mendapat gelaran pelajar cemerlang namun apabila masuk ke UiTM, keputusan peperiksaan saya pada setiap semester adalah cemerlang," katanya di sini semalam.

Hanis yang terkenal dengan laman blog http://inibelogsaya.blogspot.com juga bercadang mengikuti pengajian peringkat ijazah sarjana muda pada tahun hadapan selain membuka perniagaan produk kecantikan selepas tamat pengajian.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers