
kalau nak cerite pasal rambut gugur..perghhhh 3 hari 2 malam pun tak habis lagi agaknye...usia dah meningkat ni rambut asyik gugur aje...kalau bangun tido tu tak sah kalau tak selonggok lekat dekat bantal..tu lom kire yang bersepah2 kat tilam lagi...kire kalau CSI nak wat investigated memang x susah la nak cari rambut...xpayah guna kanta pembesar bagai...
iklan shampoo kat tv pulak tak sah kalau tak bajet best...shampoo die aje la satu2nye yang terbaik kat dunia...perghhhhkalau pakai shampoo die rambut gugur leh kurang dalam masa 2 minggu..2 minggu beb... meh aku bagi contoh2nye ea..
fentene cakap kalau pakai dalam masa 2 minggu rambut gugur dah mula kurang ... Hasilnya... hari pertama
Hari ke 14
senselk kata shampoo die mengatasi rambut gugur
dah pakai sebulan
pakai la shampoo pape pun ...rambut aku tetap gugur gak.. tapi ade satu cara je nak atasi rambut gugur..kalau aku la..meh aku kasi TIP die..........cara-caranya adalah
potong pendek
kompem tak ade rambut yang gugur ag TT_TT ... cara ni memang tiap2 kali berjaya...rambut aku kalau dah lepas bahu sikit memang tak sah kalau tak gugur...