Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, March 4, 2015

DIY alas kaca peti sejuk


hari minggu baru ni g terjah MR DIY dekar warta bangi
aku tak tau kenape..tapi aku sukaaaaaaaaaaaaa sangat masuk DIY ni...
kadang2 tak beli ape pun...

Baru ni masuk aku nampak plastik gulung2
aku bajet wallpaper
skang meroyan nak beli wallpaper kaison
kaison jauh ngat....
aku pun ambik la 1 roll nak tengok....
beli bawak balik rupanya plastik...
tak ada gam atau ape...
tapi melekat dekat cermin
aku pun teringat group deco2 dalam fb
terus cedok idea dari situ

aku potong2 lekat dekat peti sejuk ...
tadaaaaaa hasilnya


kalau korang singgah DIY nama die glass wallpaper tak salah...
Harga RM 9.90 1 roll...
untuk peti sejuk guna tak sampai 1 roll pun...
then boleh tampal cermin tingkap pulak...
hihihi



3 comments:

cik mah said...

Cik.mah wat jugakkkk...warna hitam...t nk post jugaklah...tirulah die..hahahaha

Unknown said...

nak tengok...hihi... cik mah la suka sgt post diy...dah terpengaruh..hihi

ezy.fia said...

kne g bli jgk ni!
jeles..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers