Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, November 21, 2013

untitled


tak tahu nak letak tajuk ape....
semalam aku lepak rumah k.long aku
nak dijadikan cerita
anak buah aku yang umur setahun lebih tu memang lasak
memang azab kalau jaga sorang2

semalam ntah bila dia memanjat meja makan rumah kak long aku tau2 dah terjun ke bawah
landing kaki dulu...sambil mencangkung die menangis
sakit agaknya
bapaknye pun datang urut2 kaki anak buah aku sambil membebel..
"tinggi meja tu tau tak...."
jangan lompat2 lagi dari meja tu
meja lagi satu tu tak pe...rendah sikit (meja kopi)

dengan air mata yang masih lagi bersisa 
anak buah aku terus berjalan ke meja kopi
panjat dan lompat...lepas tu gelak2
kitorang terperanjat
aku dah tergelak2
boleh pulak die ambil nasihat bapak die tu
lepas dapat "nasihat " dari ayah die
anak buah aku dah tak panjat meja makan
skang feberet die meja kopi
T____T 


2 comments:

Unknown said...

haha..bebudak memang cepat tangkap kan..

Cik Itah said...

haha biasa la tu bebudak..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers