Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, November 13, 2013

Cerita itu..........


 Lunch tadi turun cafe kejap...
macam biasa la...cafe office aku ni lambat turun sikit aje silakan makan nasi dengan kuah
tadi aku turun lauk dah tak banyak pilihan
aku pusing 2 3 kali sebab aku tak tau nak pilih ayam ke ikan

Last-last aku ambil lauk ikan+ ayam
hahaha puas hati
tak payah memilih sangat la

time nak bayar budak cashier tu senyum-senyum
terus aku sound 

LU APEHAL??????DAH LA CHARGE MAHAL

budak tu sengih2 lagi...

berani betul die....
tengok la esok2 aku sound betul2
tadi aku sound dalam hati aku je...

5 comments:

nazayiena said...

Samalah ngan cafe akak klu lmbt sikit lauk dah habis...

Unknown said...

@nazayiena ~ kan..lapo2 semua orang...ingatkan kita dah awal..kdg2 orang lain lagi awal pada kita

Nastyna said...

Berani dia senyum2 kernag busuk kat orang yang kelaparan. Seb baik kena sound dalam hati jer :p

Myra Jay said...

Hheee, ingatkan betul dah sound tadi :0
Sama la kat kantin opis ni lauk memang sedih :D

~AkuTeTapAku~ said...

cafe tempat keje ko dulu pun same gak..letih pikir nak makan ape..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers