Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Monday, October 15, 2012

Cerita Mistik senja ahad


semalam (Ahad) aku g opis nak anta laptop n lcd n nota bagai...
alang-alang datang terus ot
buat kerja
janji ngan pija n maju nak balik dalam pukul 6.30
jadi maknanya pukul 6.20 aku memang dah stop buat keje
kemas-kemas barang
cuci mangkuk <----makan megi tengahari petang baru cuci ..terbaikkkkk
cuci mug <-- kaedah yang sama
duduk balik kat meja
potong kuku....
pas tu dgr bunyi cam orang pusing kepala paip kat sebelah...
okeh ~~Cool okeh ~~
asal tak muncul depan aku sudah
bunyi2 ni tak de pape sangat
seram sejuk gak la..tapi biase2 aje..cool aje

sekali ngah khusyuk potong kuku 
"bang!!!!" bunyi macam orang ketuk cermin kat belakang aku....
okeh
dalam ati aku ' aisshhh..melampau nk main2 ni'
mula-mula aku nak buat tak tahu aje
tapi kepala aku ni pikir macam2....
benda tak keluar ag aku dah bayangkan rambut mengerbang die dulu...mate mesti nak nampak putih pas tu mata itam kecik tengah2 secoit... muke kelabu asap
seram beb seram
ni semua pengaruh cerita seram tiap hari khamis yang jalan cerita makin hari makin mengarut la ni ,pui..
dalam seram-seram tu  takut gak, ntah2 orang ke ape
aku gagah la jugak keluar nak tengok
bukak pintu pandang kiri xde orang
pandang kanan xde orang
jantung jangan nk cakap la...dah mula dup dap dup dap

pandang bawah tengok 
haiishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
SPOILLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


burung rupanya
mesti die terlanggar cermin office aku time terbang tadi...
memang kuat gile r bunyi
sampai pengsan burung tu

aku angkat letak kat tepi
lama gak la die pening2 
pas tu baru leh terbang balik...
cisss sia-sia aku rasa seram
dah la office ni memang terkenal dengan macam2 versi cerita seram

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers