Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Saturday, November 19, 2011

nak maki-maki dalm facebook tapi tak jadi


hidup orang bekerja macam aku ni memang tak ada life.. bangun pagi matahari lom terbit dah pergi kerja , matahari dah terbenam baru balik umah * wonder why my skin tak putih walaupun tak kena matahari =,=!
sungguh seteres. Stess jadi mencanak-canak bila mana ditugaskan untuk buat kursus.. ohmaiiiiiiiiiiii.. sebulan ko kena deal dgn orang ni, orang tu, buat ni buat tu. macam biasa pinjam laptop n lcd dengan unit *** . 

yang menyakitkan hatinya lcd yang die bagi tak de wayar..derrrrrr aku nak cucuk lcd ngab laptop dengan wayar ape????? ni bukan first time la aku kena ngan L******y ni... dulu booking untuk kursus ke sabak bernam..masa booking xde masalah . then bila nak amek lcd tu die kate lcd xde... padahal aku dah booking  kot.. kali kedua book lcd n laptop jugak tapi kali ni laptop aku book banyak..aku book awal sebab takut kejadian sama berulang .. bila nak g ambil aje boleh plak die kate laptop ade satu...hangin la aku time tu...aku book awal..tapi boleh lak die bagi sampai 2 3 laptop pada orang yang booking lambat dari aku... 

aku gtau la bos aku time tu..then die complain pada bos kat L****** time tu..aku tak pasti la En H**** kena marah ke ape time tu... kali ketiga aku book lagiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii awal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aku dapat semua yang aku nak..lcd dapat, laptop pun dapat.. tapi yang mengharamkan perangai mereka ni sebab lcd tu xde wayar.... eeeeeeeeeeee dasar abangkai  betul la perangai .... esok aku dah nak pergi kelantan...macam mane nak wat kalau lcd tadek...kalau sewa ngan hotel mahal woooo...beratus-ratus sehari... haramjadah sungguh!!!!!!
tu semua pendahuluan aje...ni baru nak masuk isi penting yang related dengan tajuk...bahahhahaha oleh kerana aku sakit ati aku pun bukak fb nak post status marah + maki2 la konon2 nye..bile bukak fb terus aku rasa BORING!!!!!...baik aku ngadu kat blog..bhahahahaha ...terus tak jadi maki2..itu saje entry untuk kali ni... 

4 comments:

starzieti said...

sabo2. jgn marah2. hee ~

Aini Azman said...

amboiii garangnye,.sabar ye dear,.=)

gadis kepastian said...

sabar...kelantan kat mana 2 nak g??jom lepak2 lau free

Unknown said...

@starzieti~ dah setle..hikhik..seb baik pihak berwajib membantu

@Nurul aini~ garang jap2 je..huhu

@gadis kepastian ~ kota bharu...dekat grand riverview..dekat kah??? leh lepak2 :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers