Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Wednesday, March 16, 2011

Aku lupa!!! aku lupa!!!! versi cerkon

cerita minggu lepas ni..walopon da basi aku still nak cerita gak....
de satu petang yang damai aku keluar office untuk settlekan hal berkenaan kursus..
then terjumpa la minah sorang ni..
cun woooooo, kurus je,
kenal mase g PD sesame hari tu
nak kate kawan xde la kawan sgt, tapi kalo kenal bertegur tu kire kawan la kan?? ke kire kenalan???
ke mcm mane? cecite...
mls nk cerita panjang..bace dialog aje la...

Ainn zackeryn : heeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......
lame bebeno heiii die tu aku ase ngah pk name aku..
ainn zackeryn: eeii cokelat stroberi<---- name pesbuk aku
aku : heii ain....
bla...bla...bla...bla....borak

=,=!

de patut tak ingat name org gleme cam ai ni..sentap ai tau..ingat name fesbuk ai je...cam ni kene tuka name






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers