Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, February 4, 2016

Keperluan Berpantang - Pad pilihan


Masa aku mengandungkan Sophea aku selalu baca review mommy2 kebanyakkan nya bagi tahu tak payah beli pun maternity pad...pakai yang biasa aje
so memang aku beli kotex overnight aje untuk pakai lepas bersalin..sebab memang setia dengan jenama ni okeh...

tapiiiii i tell you lepas bersalin kte punye private part kan berjahit..
seriusly aku rasa sakit pakai pad biase.. nak2 bila bergesel2...
memang serius menyesal tak beli maternity pad okey...
ke ade pad biase yang lembut2 gitu???
tapi jename ape ye???
sebab aku memang dari sekolah kot pakai kotex

so kali ni, bace review orang pulak pasal ni....

kat bawah ni aku letakkan pilihan2 mommy2 blogger untuk maternity pad ni..
untuk rujukan aku ...kalau benda ni boleh bantu korang aku rasa berbesar hati la..





haishhh....dari review2 banyak yang suggest intimate... korang pakai yang mane??Share2 la... 

7 comments:

skuterlady.blogspot.my said...

saya pernah try pakai pad maternity brand kotex tu... pada saya agak kurang selesa sebab pad tu agak tebal. bila duduk tu memang terasa la pad tu menekan kat private part tu...

Unknown said...

@skuterlady ~ yeke???tenkiu2 so brand tu reject..hihi

cik mah said...

Aaa...dulu masa azwa pun pkai yg biasa..sakit gak lah kan...sbb material agak keras kot..so kali ni try pad pureen yg maternity tu...alhamdulillah best..panjng n tebal gak..beli pun murah masa tu..rm9 je...kali ni pun jahit xsakit sgt..

dorsett pink said...

bagus awak buat entry ni sebab pad bende yang paling penting masa dalam pantang.. saya suka pakai pad biasa jer - overnight pad jenama kotex atau librese. saya tak suka maternity pad

pipie said...

Pipie tak leh nak bagi pendapat sebab kite czer so bahagian bawah pakai pad ape-ape pon okey , tapiii masa anak first kite ade jugaklah sediakan pad maternity pipie choise pureen tu .. rasa lembut jek , tak tahu lah yang lain macam mana .

riehanvogue said...

Aku follow...nnt dh tau.haha

Puan Kutu said...

memang kotex ni agak tebal n keras sikit teksturnya..dh seminggu dua boleh la pakai kotex..mula2 pas kena kahit seeloknya pakai maternity pad yg lembut..sy biasa pakai pureen je..boleh cuba intimate la nti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers