Pengskodeng terhebat

Great deal yawww

Thursday, April 9, 2015

Food Review - Cendol Bakar Teras Jernang


Dah lama dengar pasal Cendol bakar ni sebenarnye..
tapi idok le aku dengan Encik Suami gigih mencari kedainya
Awal tahun ni dekat area rumah aku ade bukak pulak cawangan die

gambar google dari blog cik ina dodocheng...dododocheng teringat pulak lagu tarian singa


setiap kali aku lalu situ mesti aku terfikir
ape benda yang dia bakar
dia bakar cendol tu ke??
dia bakar santan ke???
atau name owner die yang bakar

satu hari Encik Suami ajak test makan kat situ...kebetulan pulak tengah panas gile2
pergi la aku laki bini makan cendol
rupanya yang dibakar gula nya
kalau mkn memang rase pahit2 sikit
hari tu aku order cendol durian..
durian die pada aku tak best sangat sangat
cendol die dah ok
manis sikit je..
gambar hendphone sendirik

pada korang area2 bangi ni ,kalau teringin nak try Cendol ni boleh ke alamat ni

Cendol Bakar Auntie Sue
Jalan Teras,Kampung Teras Jernang
43650 Kajang, Selangor
019-6428684

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers